Klinkt misschien vreemd, maar...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Catootje80, 18 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 weken geleden bevallen en ik begin me gewoon te vervelen thuis :x en volgens mij is dat best vreemd haha.

Mijn vriend is de hele dag aan het werk en die zie ik amper behalve met het eten en 's avonds na half 8. Ik mis een aantal uurtjes slaap en zit maar wat te zitten heb ik het idee. Zo heel veel mensen ken ik hier ook niet namelijk.

Wat hebben jullie allemaal gedaan in jullie verloftijd? Want wil er eigenlijk wel volop van genieten, maar weet bij god niet wat ik zou moeten doen, behalve beetje wandelen, wezenloos voor me uitkijken door de vermoeidheid en 's smiddags samen een tukkie doen met de kleine man.

Tips!? :D

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier begonnen met haken, huis lekker nieuw decoreren, wilde een nagellak hobby starten, maar met een pasgeborene is het al heel wat als je 1 nagel droog en onbeschadigd hebt haha.

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Herkenbaar, haha! De eerste 1,5 maand huilde ze 10-12 uur per dag. Daarna ging het snel beter gelukkig, dus ineens tijd over. Maar ik vond het ook niks altijd maar thuis zijn (Of wandelen ofzo natuurlijk). 4 weken voordat mn verlof afgelopen zou zijn, begon ik al af te tellen om weer te mogen werken :D En dat is ook superfijn, weer werken.
    Ik keek veel series, maar ben niet zo crea, dus haken en breien werd m ook niet. En huishouden was ik ook niet elke dag uren mee bezig. Ik ben regelmatig gaan wandelen, ff bakkie bij een vriendin, winkelen. Maar dat was het wel.

4. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is zeker zo :D

Denk ook wel dat het ergens moeilijk is om ergens aan te beginnen, want elke keer als je even wilt gaan zitten bijvoorbeeld, dan huilt de baby wel weer, of staat er iemand aan de deur of lig je zelf te slapen, maar toch :p

Ga wel babymassage doen, maar daar moeten we nog even 3 weken mee wachten.

Wanneer gingen jullie met maxi cosi en al richting stad om even uurtje rond te wandelen bijvoorbeeld?

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Zodra de kleine naar buiten mocht (geloof na een week) ben ik dat gaan doen.

Maar ik verveel me geen seconde. Sterker nog, ik ben alleen maar bezig voor mn gevoel. Als de kleine al eens een uurtje slaapt ligt er een berg was en de rest van het huishouden ;)

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb tijdens mijn laatste verlof een hele DVD-serie uitgekeken. Elke voeding een aflevering. Heerlijk relaxed. Het was ook winter en er lag een pak sneeuw, dus ik kon niet zoveel ondernemen.

Nu het zomer is zou ik er elke dag lekker op uit gaan. Lange wandeling maken, hier en daar koffie gaan drinken, lekker veel buiten zijn en in beweging komen.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nou ja, ik zit sowieso al 7 jaar thuis omdat ik afgekeurd ben dus vervelen doe ik me niet en heb ik ook niet gedaan :p

Ik doe geregeld wandelen, heb een oud hondje die sowieso 5 keren per dag eruit moet.
    Elke middag na de de fles eventjes samen met de kleine bijslapen.
    Sowieso doe ik elke dag wel iets in het huishouden, 2 keren per week doe ik boodschappen en veel op ZP kijken :D
    De dagen vliegen voorbij moet ik zeggen.

8. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm, als ik zo bekijk wat jullie doen, dan verveel ik me ook nog niet echt haha. Huishouden doe ik tussendoor wel en ik doe 's middags ook graag nog een tukkie als Max ook wil slapen althans ;)

Heb me net voorgenomen om alvast wat foto's af te laten drukken en een boek bij te gaan houden met foto's e.d. en lekker naar buiten te gaan als het weer het toelaat. En series kijken op Netflix is ook wel een goeie haha.

Moet misschien wat meer het idee krijgen van dat alles mag en niks moet en maar beetje relaxter de dag door gaan :p

9. Tazzy79

Tazzy79 Actief lid

8 apr 2015
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog een peuter van 2,5 dus als die ook thuis is vermaak ik me prima! En verder heeft Netflix ook een goeie aan mij. Daarnaast heb ik een boekje voor het eerste jaar vd baby dat ik bijhou en verder ontvang ik wat visite, lees ik wat en lekker internetten met de kleine op schoot. En ik hou de was bij, maak boodschappenlijstjes voor mijn man enzo... ;)

10. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik had genoeg te doen. Liep s ochtends lekker even met dr naar de winkel, mijn moeder of de oma van ml. S middags tijdje op de bank (dl sliep de eerste maanden overdag alleen op mijn buik) en dan s middags lekker samen knuffelen en voor het eten zorgen. Moet wel zeggen dat ik s avonds al snel regelmatig weg was (na 4 weken mijn hobby weer gaan doen) en ik zit in een bestuur dus ook daar had ik genoeg voor te regelen. Had zo nog een paar maanden thuis kunnen blijven hoor.

11. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga me ook maar eens wat meer overgeven aan freubelen in huis enzo. En er ook maar extra van genieten dat ik niks hoef en alles mag ;)

En ik ga Max maar eens introduceren bij Sons of Anarchy ;)

Deel Deze Pagina