Hoi meiden, Ik ben nu 5 weken geleden bevallen Van een dochter, Tot de eerste 3 weken heb ik bloedverlies gehad, Niet super veel..eigenlijk Het bloeden wat hoort na een Bevalling Ik vroeg me af hoelang het duurde voordat jullie echt óngesteld werden? Ik heb soms weer pijn in me rug en raar gevoel in me buik. gevoel dus van ongesteldheid..alleen gebeurt er niks? Weet ook niet goed of het wel die pijn is want 2 weken na me bevalling kreeg ik galstenen en daar loop ik nu nog mee en dat doet ook zn zeer in me rug... Dus na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld? Liefs
Ik lees even mee, want ik vraag het me ook af. Ben 11 dagen geleden bevallen, heb gebloed tot eergisteren. Vandaag ineens terug een klets bloed, en buikpijn die verdacht veel op maandstonden lijken, maar dat is toch veel te vroeg?
Ik had het aan de VK nagevraagd en zij zei 6-10 weken. Ik ben op 28-8 bevallen en ben ook nog steeds niet ongesteld geweest (niet dat ik dat erg vind 😉. Wel heb ik ook de klachten van ongesteldheid maar er komt niks.
Bij mij 5 weken, ik geef FV en bevallen met keizersnede Ik kreeg overigens geen waarschuwing dat k t zou worden, dus geen pijntjes voor tijdens en na
Ik gaf flesvoeding en de 1e was ik na 6 weken gestopt (5 weken ongi) 2e was ik na 6 weken nog niet gestopt.. bleef kleine beetjes verliezen. Met 9 weken hebben ze rest placenta weg gehaald. Hoop dat het nu zo gaat als bij de 1e!
Dankje meiden voor de antwoorden, Ik denk afentoe ook de pijn te voelen maar er komt niks, Overigens geef ik flesvoeding , las wel dat je dan eerder óngesteld kan worden als met borstvoedig? Ik wacht Het maar af maat vind het wel lang duren eigenlijk.
Ik ben 1 augustus jl. bevallen en afgelopen maandag voor het eerst weer ongesteld geworden. Het heeft dus bijna 11 weken geduurd. Ik heb ongeveer 5 weken borstvoeding gegeven, daarna overgestapt op flesvoeding. Mijn menstruatie was er gewoon opeens, had van te voren helemaal geen krampjes of een zeurderig gevoel (wat ik voor de zwangerschap wel had).
Ik heb ruim 6 weken gevloeid. Was dat net over, weer bloed. Ik dacht mijn ongesteldheid, maar achteraf was dat mijn eisprong (ook erg weinig bloed) en dus 14 dagen daarna mijn eerste mentruatie. Al met al erg veel bloed dus haha 5 weken BV gegeven en daarna FV. Toen ik was overgestapt dus ook snel een eisprong.
Ik geef fv en ben bijna 3 maanden geleden bevallen en nog steeds geen menstruatie in zicht. Ik moet zeggen ik mis 't ook niet echt.
Hier nu bijna 11 weken na de bevalling, nog geen ongi. Bij mijn dochter werd ik na 10 weken weer ongi.