Hoeveel weken na curettage weer menstruatie?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Germpie85, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel weken na curettage weer menstruatie?

1. 3 - 4 weken

2. 4 - 5 weken

3. 5 - 6 weken

4. 6 - 7 weken

5. 7 - 8 weken

6. 8 - 9 weken

7. 9 weken of langer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi hoi,

Hier de menstruatie aan het opwekken met provera.
    Na 6 weken nog geen menstruatie in zicht...

Groetjes Elke

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Precies na 4 weken, net als voor de zwangerschap.
    Ik ben dan ook 12 dagen na mijn bevalling gecurreteerd.

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    5 weken en 6 dagen

4. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik precies na 11 weken na 10 dagen primolut te hebben geslikt er was nog niets op gang gekomen.Dus ben blij dat het nu opgewekt is was bang voor verklevingen ben blij dat ik nu bloed en de zekerheid hebt dat ik geen verklevingen hebt.

Liefs esther

5. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    voor mij is het nu 6 weken en 2 dagen geleden dat ik gecurreteerd ben maar nog steeds geen ongi.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dat zijn verklevingen in de baarmoeder/baarmoederhals ten gevolge van een curettage, de klassieke symptomen daarvan zijn niet ongesteld worden na een curettage óf alleen heel licht bruin verlies tijdens de menstruatie periodes, wel veel menstruatie pijn, en niet opnieuw zwanger worden.

Ik had na mijn eerste curettage na 3 maanden nog steeds geen menstruatie gehad, en was al meteen vanaf de curettage huiverig voor asherman. Helaas heb ik 1,5 jaar moeten wachten tot er een dokter eindelijk mijn klachten niet wegwuifde met: het kan haast geen asherman zijn...want het is dus inderdaad asherman waardoor ik niet meer menstrueer.
    Wonderbaarlijk genoeg ben ik wel tijdens het hebben van asherman een tweede keer zwanger geworden, maar dat werd ook een mk, én een curettage...

7. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    In eerste instantie een gelukkig nieuwjaar! Hopelijk wordt iedereen dit jaar weer blijvend zwanger!
    Ik ben nu 7 weken na mijn curretage, sinds vorige week heb ik geen hCG meer in mijn bloed, maar ik ben nog steeds niet ongesteld.
    Ik wordt er een beetje gek van, het duurt allemaal zo lang...
    Geduld is een schone zaak, ik heb er alleen zo weinig van...

8. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey Line77,

Ook allereerst de beste wensen voor jou en voor de rest natuurlijk ook.
    Dat het maar een mooi roze jaar mag worden.
    Vandaag is het hier 5 weken na mijn curretage, toevallig heb ik vandaag voor de eerste keer ook geen HCG meer in mijn lijf. Ik ben ook heel benieuwd wanneer ik bezoek krijg van :evil: . Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt..... we zullen zien.

liefs berenbotje

9. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Wij vrijen wel gewoon onveilig, ik heb geen zin om nu voor the time being met een condoom te gaan hannessen. Dus als ik binnenkort niet ongesteld wordt ga ik toch weer testen...
    Ik hoop dat jij ook snel ongesteld of zwanger wordt

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    hihi, ik heb wel in mijn onderschrift staan dat ik wacht....maar dat doen we dus mooi niet.
    Ik had aan de gyn gevraagd waarom je eigenlijk een menstruatie zou moeten afwachten...?
    Raden ze het alleen maar aan, omdat je anders niet zou weten hoe ver je bent.... Nou ja....vind ik niet zo erg. Hier wordt dus ook vrolijk doorgeklust!
    Veel succes. Ik hoop voor je dat je ook maar snel zwanger mag zijn!

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier werd ik na ruim 6 weken weer ongesteld na curretage.
    Nu bezig met een spontane MK dus ik ben benieuwd hoe lang het hierna duurd...

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hier ook na 6 weken dat de menstruatie weer op gang kwam.

13. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    en het onveilig vrijen heeft zijn vruchten afgeworpen...ik zie een vaag streepje...maar een streep is een streep!

14. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier gisteren een curretage ondergaan,begonnen jullie al direct opnieuw voor en spruit ,of wachte je af?de gyn zei te wachten tot 1x de menstruatie geweest was.

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik heb 1 menstruatie afgewacht! Dat werd mij ook geadviseerd.

16. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik heb niet afgewacht, ze willen alleen dat je afwacht omdat na een menstruatie het makkelijker rekenen is.
    Na mijn curretage duurde het 7 weken voordat mijn HCG uit mijn bloed was. We hebben niet veilig gevreeen en metteen weer zwanger.
    We hebben niet gewerkt met ovulatie testen of tempraturen ofzo. Gewoon de natuur zijn gang laten gaan.

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ik vond het persoonlijk wel fijn om even te wachten. Vond het toch wel heftig allemaal en had even tijd voor mezelf nodig. Was na de narcose ook 3 weken doodziek dus had er ook geen behoefte aan.

18. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook helaas eentje met ervaring. 10 dec. '08 curettage gehad en 2 jan. '09 weer ongesteld geworden. Precies mijn normale cyclus van 23 dagen. Nu gaan we voor de spruit nummer 2.

19. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Wauw Line77, wat goed dat het meteen weer raak is! GEFELICITEERD! Ik hoop dat ik je snel mag volgen. HCG is sinds vorige week uit mijn lijf...na 5,5 week. Gisteren een zwaar positieve ovulatietest...dus goed geklust. Nu ben ik aan het duimendraaien geslagen, ik hoop je snel te volgen.

Geniet van de zwangerschap, ook al zal het af en toe niet meevallen!

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hier nog steeds geen menstruatie.... Woensdag of donderdag verwacht ik wel dat het komt (als ik niet direct weer zwanger ben).
    Ik hoop natuurlijk wel dat ik zwanger ben....maar een menstruatie zou ook niet erg zijn....dan weet ik tenminste dat alles nog werkt.
    Heb ik aan het eind van deze week geen menstruatie of positieve zwangerschapstest, dan ga ik contact opnemen met de gyn. Dan zou het al 8 weken na de curretage zijn! Dan vind ik dat ik lang genoeg heb gewacht!

Deel Deze Pagina