Afgelopen zondag was ik drie dagen overtijd.. en gespannen als was kon natuurlijk niet wachten om te testen.. en positief. Echter 's avonds ligt bloed verlies, voor zekerheid tweede test gedaan. Negatief.. En sinds maandag ochtend zwaar bloedverlies en ha bevestigd dat niet meer zwanger ben. Ofwel n miskraam... Was de eerste zwangerschap.. Nu vraag ik me af of iemand me kan vertellen hoe lang de krampen aan houden? En duurt zo'n miskraambloeding net zolang als n menstruatie? Alvast bedankt voor de reacties.. Groetjes Liedje88
Hoi Liedje, Wat vervelend voor je meis! Ik hoop dat je niet te veel pijn hebt! Ik kan je alleen vertellen hoe het bij mij is gegaan. Het is bij iedereen verschillend. Bij mijn MK had ik behoorlijke pijn en rugpijn. Het bloeden heeft zo'n 1.5 week geduurd. Bij mijn VMK had ik niet echt pijn, gewoon een fikse menstruatie. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt! Heel veel sterkte!
bij mijn mk heb ik nooit buikkrampen gehad, eerst bloedverlies en na een dag ineens heel erge rugpijn, deed mij denken aan de rugweeen tijdens de bevalling van onze dochter. Dat duurde een uur of 2 en toen voelde ik helemaal niks meer. Bleef wel bloeden, maar niks verder. Gaan slapen en de volgende ochtend moest ik plassen en toen kwam het vruchtje zo mee.
Ik heb de dag van de miskraam 3 uur lang 'weeen' gehad (voor mij herkenbaar omdat ik 2 keer bevallen ben) erg pijnlijk, heb in bed liggen huilen. Daarna nog een week buikkrampen, rugpijn en matig bloedverlies gehad, waarvan de heftigheid langzaam afnam. Normaal gesproken heb ik geen rugpijn, nauwelijks buikkrampen tijdens een menstruatie. Vreemd genoeg was het bloedverlies van de miskraam nog minder dan helft van wat normaal bij menstruatie was. Verdrietig dat het is misgegaan! Sterkte!
Ik heb afgelopen vrijdag op zaterdag een MK gehad. Begon met menstruatieachtige pijn en bloedverlies met proppen en slijm. Dacht zaterdag dat het rustiger werd totdat ik zaterdagmiddag ineens helemaal onder het bloed zat, maandverband, ondergoed, broek, benen, alles! Heel vel stolsels, slijm en bloeden stopte niet. Werd er draaierig in mijn hoofd van. Naar huisartsenpost geweest vanwege ernstige bloeding. Maar daarna werd het rustiger, minder bloed. Wel veel kramp, wee-achting. Vandaag voor controle bij de huisarts voor bloeddruk en HB gehalte. Bloeden is nu veel minder heftig en krampen zijn goed te doen.
Hey, erg bedankt voor de reacties.. Als t zo hoor denk ik dat me nog wel wat meer krampen staan te wachten.. Normaal met menstruatie heb ik ook buikkrampen maar das 1 dag.. Zit nu op dag 2 van de miskraam en nog zo nu en dan buikkrampen. met ene keer wat minder bloedverlies en na aantal krampen wel hevig bloeden. Hoop dat het hier bij blijft. Maar ja aan jullie verhalen te horen moet ik dus wel even geduld hebben voordat het allemaal voorbij is.. Liesje88
van mij is het nu presies 2 weken geleden heb maar 1 dag echt krampen gehad en die vielen eigenlijk nog mee moet ik zeggen... de bloeding is op zondag gestopt en op woensdag opnieuw begonnen, nu heb ik nog altijd bloedverlies niet veel maar ben toch ietwat ongerust....
Nog n vraagje.. was voor zondag helemaal niet misselijk ofzo.. Maar nu vanochtend wel. Komt dit dan door mk of toch nog hormonen die even hallo zeggen??