Morgen gaan wij naar het spoorwegmuseum voor het Thomas de trein weekend. Ik had al daarover al eerder een topic geopend. Doordat mijn man onregelmatig werkt hebben we geen kaartjes in de voorverkoop kunnen halen. Dus gaan we nu, op de gok, vroeg daarheen in de hoop dat we op tijd zijn om naar binnen te kunnen. Er zijn namelijk ook nog gewoon kaartjes aan de deur te koop, maar beperkt. Stel nou dat we NIET naar binnen kunnen. Dan willen we toch wat anders doen. Wat is er in Utrecht e.o. te doen wat ook leuk is met een peuter? alvast bedankt!
Griftpark is idd erg leuk! Het julianapark ook. Of lekker de stad in, of zwemmen, je heb hier ook kidscity maar dat is overdekt en weet niet wat het weer morgen is! Groetjes
Ik heb het even allemaal opgezocht en er staan al leuke dingen bij! Vanavond maar even aan mijn man laten zien! Super! Bedankt meiden!
het nijntje museum Eventueel speelklok museum, ligt een beetje aan de leeftijd. Maar kinderen kunnen daar zelf spelen en muziek maken
Sarah, ik heb vorige week nog online kaarten kunnen kopen. Ook belde ik nog even hoe het zat zonder kaartjes, maar ze zijn de hele dag aan de deur te koop. Veel plezier en misschien tot morgen
Hey ik had ook al op je vorige topic gereageerd maar de Torteltuin (in een hoek van het Griftpark - niet te verwarren met de grote speeltuin) is ontzettend leuk voor kleintjes... Torteltuin
@Johannal...de Torteltuin is helaas gesloten morgen...maar het ziet er heel leuk uit! Ik hoop natuurlijk gewoon dat we binnen kunnen komen! En stiekem ga ik daar ook gewoon van uit. Maar je weet maar nooit! Iedereen bedankt voor het meedenken! Zo zie je maar hoeveel je aan een forum kan hebben voor zoiets simpels! @Truuske! Tot morgen! hihi! Als je een roodharige jongen ziet die helemaal uit zn dak gaat met een kale vader erbij...dat is Finn! Hahaha!