Hé meiden! Ik heb even jullie hulp nodig. Mijn vader en schoonvader zijn aankomende vrijdag en dinsdag jarig. Nu houden we voor hun beide aankomende Zondag een Suprise party bij ons thuis. De taart met een foto (waar ze samen op staan) is geregeld en de hapjes gaan we allemaal zelf maken. Alleen willen we voor beide een origineel cadeau kopen! Het zou leuk zijn als het ongeveer hetzelfde zou zijn, maar het mag ook op elkaar lijken. Wie weet een leuk cadeau?
Leuk idee zeg een gezamelijk feest, Ik zou kijken voor een cadeau bon. Restaurant et cetera. culinair - HEMA
Je kunt ook een leuke activiteit cadeau doen! Ik weet niet hoe kwiek ze nog zijn of hoe groot je budget is, maar ik doe een gooi: racen op zandvoort? rijden in een oldtimer? ballonvaart? Misschien wat vergezocht, maar dat soort dingen vind ik vaak erg leuk!
Marije, leuk idee inderdaad!! Maar ik zie het ze niet gauw doen. Een foto is leuk, maar dat vind ik weer 'te goedkoop'. Dat vind ik leuker voor erbij. Een budget hebben we niet, het bedrag maakt dus niet uit. Bossi; Ik zal eens neuzen op die site! Erg leuk idee
kijk anders eens op vakantieveilingen daar staan vaak leuke dingen op die je zou kunnen geven (vind ik) heb daar ook al vaker voor mijn vriend gekeken. en dan kun je gaan van restaurant tot concert of andere activiteit