Wij hebben 'm al staan sinds ik 20 weken zwanger was, omdat we katten hebben. Ze vinden 'm nu al helemaal niet meer interessant, dus is gelukt om ze af te leren erin te gaan.
met (ik hoop) 36 weken krijg ik de box terug en die moet dan heel goed schoongemaakt worden.... dus tussen de 36 en 37 weken ongeveer.....
Bij onze dochter hebben we de box er neer gezet toen ze thuis kwam na 11 dagen. Bij onze zoon hebben we de box pas neer gezet toen onze zoon 2 dagen oud was. We hebben 2 katten en die hoefden er niet echt aan te wennen, ze gingen er niet in.
Ik ben nu 37 weken en wij hebben m ban het weekend opgezet. Meer omdat ik er om zeurde. Als het aan mn vriend lag dan zat ie nu nog in de doos
Wij moeten het nog verven en ook nog een boxkleed kopen.. ik heb er niet zo heeel veel haast mee. Maar wil wel graag dat hij er met 37 wk staat.
Hij staat hier sinds vorige week, toen kregen we de meubels binnen en mn man heeft m meteen opgezet Er zit nog geen boxkleed oid in. Ach, kunnen de katten alvast wennen haha (mooi excuus!) . Nee, ik vind het gewoon leuk en het staat ook goed!
Ik heb hem vanaf week 34 in huis staan, en de katten en honden taalden er gelijk niet naar om, dus dat scheelde weer!
Wie ga je er de komende 6 weken in zetten dan? Mijn man heeft hem neergezet toen ik weeën had, haha. Ik vond het de weken voor de bevalling erg irritant dat hij hem steeds niet voor me wilde neerzetten. Achteraf vraag ik me af waarom. 't Zullen de hormonen wel geweest zijn. Nu ik weer bij mijn volle verstand ben durf ik wel te zeggen: nergens voor nodig, zo vroeg die box neerzetten!
Hier ook echt op het laatst, ong. 39 weken! Geloof me: je bent hem na verloop van tijd echt wel zat, het is nml een flink gevaarte. Kijk maar eens bij de topics in peuter-kleuter, dan willen de meesten hem liefst zsm de kamer weer uit hebben. Dus vandaar zo laat mogelijk, dan erger ik me er ook minder snel aan na verloop van tijd ( hoop ik ).