Hallo, Hieronder zien jullie dat ik gister een knaltest heb gehad. Maar als ik FF verder invul, ik verhoog de temperatuur 2 dagen dan zegt hij dat ik gister mijn eisprong heb gehad. Zou ik dan te laat zijn geweest met klussen? Heb gister wel geklust maar de dag daarvoor niet. En daarvoor weer wel Ben bang dat ik nu te laat ben...
Als je bij ff invult wanneer je je positieve opk had, dan past hij dat wel aan, je ei springt pas na de positieve test, kan dezelfde dag zijn of 1 a 2 dagen ernaar. Je hebt dus precies op de dag van je eisprong geklust dus dat is goed En eventueel vandaag en morgen ook nog aan de slag
Als ik je chart bekijk, snap ik dat FF daar niets mee kan: je temp was na je menstruatie zelfs hoger dan tijdens je menstruatie, terwijl die normaal gesproken vanaf je eerste menstruatiedah hoort te zakken en pas weer gaat stijgen na je ei. Mag wel iets fluctueren, maar die van jou is wel erg hoog gebleven. Ben je ziek geweest? Koortsig, verkouden, zoiets? Ik zou denken: lekker blijven klussen, (om de dag is voldoende), en dan merk je het vanzelf... Met een week of 2 er eens een eerste testje tegenaan gooien, want als je gisteren of vandaag je ei hebt gehad, zou je dan moeten kunnen testen.
bij mij heeft FF vandaag pas (volgens FF 9 dpo)een ei gegeven en die valt precies op mijn +OPK. Ik heb ook geen langzame opbouw gehad maar alleen 1 positieve test (echt knal) en daarna direct omo-wit.... Ik heb de ene hoge piek voor mijn positieve OVU niet mee laten rekenen (volle maan= onrustig slapen en transpireren). Het kan dus nog wel even duren voor er wat aangegeven wordt door FF. Bij mij duurde het dus ook een volle week nadat ik dacht mijn ei te hebben, voor FF het ei berekende.
ok Rozemarijke en MayD... Ik had 1 piek een week geleden ofzo maar dat kwam omdat ik het de hele nacht heel erg warm had, ook transpireren. De volgende ochtend was mijn temo zo hoog maar niet ziek geweest, verkouden of wat dan ook. Nu was ik er eigenlijk vanuit gegaan dat mijn temp. verder omhoog zou gaan, maar vanmorgen is hij gezakt...huh hoe kan dat?
Je zit nog op 48 uur na positieve test, dus dat kan je ei zijn (dan heb je een lagere temp... bij het spingen van je ei)