Altijd gedacht dat een meisjesnaam makkelijk zou zijn ...nah echt niet dus ...een jongen was bij ons SEM geworden ... maar een meisjes naam die past bij Dennis, Kim en Dennis dat valt niet mee ...wie heeft er tips?
Angela hihi mijn broertje heet Dennis namelijk Clarissa Shanina Als wij een dochter krijgen komt ze waarschijnlijk Ninthe te heten. maarja dat is nog ver weg
AF! is van mij hihih nee geintje hoor. ik zou die naam nooit noemen in mijn directe omgeving. maar ik was direct verliefd op die naam. ben geinspireerd door die zangeres van lange frans en baas B. niet doordat ik zo'n fan ben maar gewoon mooie naam
Yuna Maria Charmian Johanna Katara Akira Sakura Souraiya Shadya... uhm.... Tip: Kijk op www.behindthename.com. Hier kun je ook by "name themes" zoeken op namen met een betekenis... Bijvoorbeeld, in de categorie water/filosofen/muzicus/maan/bloem/kracht/geluk etc.
hey asjuh lekker die naam gebruiken hoor. Ik ken je toch niet en wie ben ik om dat te verbieden. vindt het wel een soort van eer dat de naam die ik voor een meisje heb ook door anderen leuk gevonden wordt. trouwens de naam ninthe komt echt bijna nooit voor. ik ben er pas 1 tegen gekomen. een echte betekenis is ook niet bekend. doe lekker wat je zelf wilt meid! ps zet wel ff onderaan het geboortekaartje dat de naam is getipt door angel eyes! hahaha
bij ons ging het voor een meisje Lana worden maar m'n man z'n nichtje noemt Jana, dus wat te verwarrend! Nu word het dus Ilana! uit onze omgeving wat namen: Noa Lena Lynn Lise nanou nona nina kira Renske Myrthe Léa Talia Nell veel succes
Wat vind je van Lieke? Kim dennis en Lieke klinkt niet verkeerd we hadden helemaal geen problemen met namen we hadden ze zo
nou meid we zijn net zo ver (op 1 dag na) ...weten jullie ook al wat het wordt ...en hebben jullie dan ook al een naam ?
Sinds gisteren weten we wat het gaat worden, na 2 zoontjes krijg ik nu wat versterking in huis: een meisje dus. Naam houden we nog wel geheim. En jij?