Kwam een heel oud topic hierover tegen en vond het wel leuk om te lezen dus hierbij nog zo een! Hoe lang heb je last gehad van voorweeen/ rommelen voordat de bevalling daadwerkelijk begon? Ik heb er nu al last van en soms ook echt een uur regelmatig en pijnlijk. En dan ineens stopt het weer. Hoe is/ was dat bij jullie? Ik ben overigens wel al de slijmprop verloren dus wellicht dat het daarom is gaan rommelen.
bij mijn eerste heb ik nooit voorweeen gehad. en ook nooit iets gemerkt van een slijmprop. toen braken mijn vliezen en kreeg een dag later echte weeen nu ook nog geen voortekenen, wel vandaag 2x een heeeeeel licht krampje gevoeld. maar ik denk eigenlijk niet dat dat al wat is. meer een hele licht menstruatie gevoel. Heb trouwens wel heel erg vaak harde buiken. maar die zijn niet pijnlijk.
Ik ben helemaal zat van die voorweeën! Het begon hier rond de 35wkn ongeveer, afgelopen 2week is het erg toegenomen. Nu de hele dagen zeurende menstruatiekrampen en harde buiken. Donderdag kwamen ze om de 10minuten en zakten niet weg onder de douche. Paar uur later ineens weg, en daarna kwamen ze weer terug, paar uur later weer weg. Nu onregelmatig harde buiken en nog steeds zeurende buikpijn. Echter zit ons meisje nog heerlijk in mijn buik.. Morgen tijdens de controle vragen of het in elk geval wat gedaan heeft. Voor de rest loopt het allemaal goed, alleen door die voorweeën ben ik er echt zat van
Hier ook al weken last van voorweeen. Ik wordt er gek van, sowieso steeds harde buiken en vooral 's avonds zijn ze pijnlijk. Ook een zeurende pijn onderin mn buik. Maar het zit er nog steeds in Wordt er niet goed van. Maar echt lang kan het niet meer duren!
Ik heb even een oude website van mij doir zitten spitten, maar het is zoals ik dacht. Nog nooit een echte voorwee gehad. Wel harde buiken bij teveel doen. Deze zwangerschap na de 20 weken geen harde buik meer gehad. Nog geen voorwee te bekennen.
Hebben jullie ook dat de harde buiken anders voelen dan de voorweeeen? Harde buiken zijn vervelend en komen bij inspanning of als je moet plassen. De voorweeen komen ineens opzetten, hebben echt een aanloop hoogtepunt en zakken weer af en dat heb ik dan een uur. Daarbij wordt me buik ook niet zo hard als bij een harde buik, maar voel ik het meer onderin. Herkenbaar?
ik heb bij de eerste geen voorweeen gehad, bij de 2e heb ik een week lang voorweeen gehad om de 15 minuten toen is besloten in te leiden. en nu heb ik ze regelmatig precies zoals regenboogmama ook omschrijft. ik voel ze echt opkomen en weer afzwakken en dan ongeveer om de 15 minuten en na een uur anderhalf uur stopt het weer.
Een avondje zo elke tien min. Wel gewoon geslapen die nacht. Volgende ochtend thuisafsparaak vk had 1cm ontsluiting gestript toen goed op gang helaas gaven mij weeen geen ontsluiting dus na 12 uur naar het ziekenhuis. Dag daarna is de kleine man geboren. O ik was 40+6 bevallen uiteindelijk met 41+1
Geen voorweeën gehad, misschien 5x 's avonds in bed een harde buik, maar verder niet. Stond 's morgens op en vliezen waren gebroken.
Ik heb vanaf week 34 voorweeen gehad, bijna elke dag/avond en ook vaak erg pijnlijk, lang met aanhoudende pijn en regelmatig... Ben gewoon met 39,4 bevallen maar de voorweeen hebben wel voortijdig voor 2cm ontsluiting gezorgd .. Ben met 36,2 weken ook al mijn slijmprop verloren maar ook dat zegt dus niks... Mijn bevalling is overigens begonnen met gebroken vliezen, dus echt de eerste opbouwende weeen ken ik niet, want had gelijk al weeen om de 3 minuten die erg heftig waren..
bij mijn 2e begonnen de voorweeen ook met 36 weken en voornamelijk 's nachts,heel veel beneden gezeten mijn man ook 'sochtends een keer thuis gehouden van zijn werk maar was toch vals alarm. Uiteindelijk met 41,6 pas bevallen !!
Ik was uitgerekend op een woensdag. De zaterdag en zondag daarvoor heel erg last gehad van voorweeën. Op maandagochtend verloor ik de slijmprop. De rest van de maandag en dinsdag negens last van (stilte voor de storm?). Dinsdag- op woensdagnacht eerste echte weeën. Donderdag om 0.30 uur sloot ik mijn dochtertje in mijn armen Ik weet nog dat mijn voorweeën voelden als menstruatiepijn.
Ik dacht dat t voorweeen waren achteraf waren t echte weeën haha! Wist ik dat Toen mijn vliezen braken kwamen voor mij de echte weeën STORM! binnen 2u was ze er! Mij mij gelde dus echt; Onregelmatige weeen zijn ook weeën! !!!!!! Drrm dacht ik dat t voorweeen waren vond t ook nie pijnlijk ofzo. Heb nog boodschappen gedaan, naar fysio geweest en bakkie gedaan met mijn schoonmoeder. Dacht voorweeen kunnen wel dagen duren
hier vanaf week 35 voorweeen gehad na het verliezen van de slijmprop. Onze zoon is uiteindelijk met 37+5 geboren. ik weet nog wel dat ik helemaal gek werd van die voorweeen. Ik ha ze voornamelijk ook 's avonds