hoeveel weken zag jij een buik'je'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kiiimberleey, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hier vanaf een week of 6 al open broeken, maar echt mn darmen hoor! Nu vanaf vorige week al in positiebroeken! dus met 12 weken ongeveer, echt een bolletje wat onder mn navel begint te groeien!

Ik ben 1.72 en weeg 68 kg, dus geen grassprietje, maar zeker niet mollig. "gewoon" figuur. Maar mijn vriendin die wel onder de grassprieten valt, daar zag je bij de eerste echt pas wat met 18 of 19 weken. Daarvoor gewoon nog echt dun! Dus ik denk echt dat het gewoon heel erg verschilt hoor, per persoon!

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik kan nou al nauwelijks m'n buik meer strakhouden, terwijl ik altijd een hele platte buik had. Doe nu losse truitjes aan dan is het wel goed te doen.

Vind het wel vroeg maar het zal wel aan mij liggen:(:p

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik heb een heel normaal postuur, geen overgewicht etc. bij mij was het bij 16 weken een beetje zichtbaar.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik ben nu bijna 18 weken en het begint eindelijk een beetje te komen. Althans zonder kleren zie ik zelf al een buikje, met kleren zie je nog niet veel.
    Ik ben klein en slank.
    Ligt ook aan andere factoren als buikspieren, vruchtwater, ligging baarmoeder etc. Bij mn eerste heb ik ook tot 20 weken mn normale kleding aan gehad.

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hier was het ook al heel vroeg zichtbaar, heb een slank postuur, en dit was mijn buikje met net 13 weken. maar ik draag dan ook helemaal naar voren. zelfs nu met 32 weken zie je van de achterkant niet dat ik zwanger ben:p.

Bijgevoegde bestanden:

6. Bri

Bri Niet meer actief

Met een week of 12 begonnen mijn broeken wat strak te worden, maar echt iets zien kon je nog niet. dat duurde nog een paar weken.
    Ik kon het nog verhullen tot ruim 20 weken, ook bij m'n tweede zwangerschap. En bij 25 weken had ik ineens een enorme buik!

Ik heb nooit een superstrakke buik gehad, maar blijkbaar wel sterke buikspieren.

7. Kiiimberleey

26 feb 2013
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het bij jullie in de avonden ook veel boller ?
    Smorgens na het wc bezoek is mijn buikje weer stuk kleiner.
    Maar net als de rest zijn die opgezetten darmen ook wel een ding dat het meer lijkt,
    Ik ben zelf 165cm en weeg 54/55

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ben vrij klein van bouw en bij mij zag je het bij beiden pas goed na een weekje of 23.
    Rond de 10de week had ik wel opgezette darmen, die waren weg met 17 weken en toen was ik weer zo plat als een dubbeltje.

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Bij mij begon het ook al met 8 weken
    Ook super slank van mezelf (1.58 en 45 kilo voor de zwangerschap) buikomvang was voor de zwangerschap 64 cm nu 78 cm, gaat vooral de laatste 2 weken heel snel.. Weeg ondertussen 47 kilo

10. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mi zag je het bij 20 weken een buik
    Ik draag alles naar voren ik heb 1 zwangerschapsbroek gekocht maar ik pas nog steeds mijn eigen broeken

11. elcie

elcie Lid

7 feb 2013
    94
    0
    0
    Bij mij begon ik het zelf rond 16 weken te zien en vanaf 20 weken werd het echt al duidelijker. Ben nu 32 weken en heb nog steeds een bescheiden buik als ik mezelf met anderen vergelijk. Vanaf de achterkant kan je het ook niet zien. Ben ook erg slank van mezelf.

12. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 1.58 lang en 45 kilo, maar ik ben in het verleden nogal mollig geweest. Ik denk dat het daardoor komt dat ik toch al een redelijk (darmen)buikje begin te krijgen. Vooral 's avonds krijg ik mijn broeken niet meer dicht.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Normaal postuur en nu een dikke buik hihi had ook een grote baarmoeder dus verklaart veel :D

14. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Eigenlijk meteen al meer buik dan normaal. Ook ik ben slank van mezelf, en mijn buik had geloof ik zelfs eerder door dat ik zwanger was dan ik! Ook mijn darmen voelden anders aan. Met 6 weken voelden mijn normale broeken onaangenaam strak 's-avonds en heb ik 2 positiebroeken gekocht. En man, die zaten lekker!
    Buikje is trouwens na de eerste 8 weken ongeveer het zelfde gebleven tot een week of 13, 14, en toen weer beginnen te groeien. Maar toen waren het ook niet meer mijn darmen, maar het kindje!

15. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik denk rond de 16 weken.

16. blonky1986

blonky1986 Actief lid

20 jan 2011
    155
    0
    0
    Ik heb ook de ziekte van Crohn en bij mij was het echt al met 8 weken goed zichtbaar, idd darmen die enorm opzetten.

Ook heb ik veel last van obstipatie nu (normaal dus nooit ;)) en heb ik na een paar dagen echt een dikke buik en als ik naar de wc ben geweest, slinkt het een paar cm. Heel raar ;)

17. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Bij mij begon je rond 14/15 weken echt een buikje te zien. Heb een stevig postuur. Draag nog wel mijn eigen kleding, maar zit niet echt lekker meer :)

18. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Bij mij ging je het echt zien vanaf 17weken, Bne nu 19 weekjes morgen 20 en je gaat het nu echt zien ook in me jas :D

19. Luja

Luja Niet meer actief

Heb even een fotootje opgespoord, hier was ik 7 weken en 1 dag zwanger Duidelijk een buikje, al kwam het van de darmen;) Plat was 'ie niet meer

20. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Bij mij begon je het ook al te zien met een week of 8 à 9. Ik ging toen ook al zwangerschapsbroeken dragen. Dat was zo lekker :)

Deel Deze Pagina