Hoeveel weken zwanger bij 3.5 mm?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kindje4, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kindje4

Kindje4 Nieuw lid

16 feb 2010
    1
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Vraagje, ik heb vorige week een inwendige echo gehad waarop te zien was dat het kindje 3.5 mm is.
    Maar hoeveel weken ben ik dan zwanger???
    Alvast bedankt!

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Waarschijnlijk iets van 5 weken geloof dat hij met 6 weken 5 mm is!

Groetjes Lysanne

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ja ong. 5 weken! Gefeliciteerd!!!

4. Loe

Loe Niet meer actief

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ons kindje was ook 3,5 mm bij de eerste echo, volgens die apparatuur was ik 6+0...

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    (dat was wel in de VS overigens...)

7. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Op mijn eerste echo was het ongeveer 5mm en was ik 6 weken, morgen heb ik mijn 2de echo (8 weken) dus dan vertel ik wel hoe groot onze garnaal dan is

8. Alita

Alita Niet meer actief

waarom weet je dat niet eigenlijk? Vroeg ik me af hihi

9. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Surf begrijp ik nu goed dat je in de VS een echo hebt gehad?

10. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Nog even ter info: Onze purk was bij 7 weken en 1 dag iets meer dan 1 cm.

groetjes!

11. veven

veven Lid

30 nov 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    In mijn boekje van week tot week staat dat je kindje bij 5 weken ong. 2 mm is en bij 6 weken ong. 5 mm. Zelf had ik mijn echo pas met 10,5e week toen was onze beeb al 3,8cm.

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier anderhalve week terug een echo gehad, vruchtje was 2,3mm en volgens de computer daar 5wk5d. Schijnt dus nogal eens te wisselen als ik dit allemaal lees?

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat klopt!
    we waren voor 3 maanden in LA (voor het werk van mn vriend) en ik kreeg bloedverlies met precies 6 weken. Ik de VS zijn ze gelukkig niet zo van het afwachten en kon ik dezelfde middag nog terecht voor een echo. (ik had de maand ervoor nl een mk gehad met ruim 9 weken, dus zat behoorlijk in de stress) ik heb toen 2x een echo gehad in LA. daarna niet meer omdat we een rondreis gingen maken... toen in NL nog 3...

14. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik had net een echo vanwege vermoeden bbz. Gelukkig zit het erwtje netjes in de baarmoeder, maar hij was wel veel te klein volgens de arts-assistent (ook na overleg met de gyn) :(:(. Erwtje was ongeveer 3 mm, termijn zou nu 6wk1dag zijn.

Er was wel hartactiviteit te zien! Als ik jullie gegevens lees lijkt die 3mm en een beetje me ook weer niet zo heel er klein... Over 2 wk heb ik weer een echo nu, tenzij ik te onzeker word, dan kan ik via de vk misschien eerder. Maar ja, dat geeft ook weer de kans dat je nog niet meer weet.

Ergens ben ik er niet zo gestresst over. Volgens mij kan het gewoon heel erg varieren, als je er net een tijdje naast zit met de termijn?! Nou ja, dat hoop ik dan maar! Ben ook misselijk en erg moe trouwens, en heb een conditie van niks. Kortom, voel me erg zwanger, misschien dat ik daarom nog niet zo gestresst ben. Hoewel ik weet dat dat niet zoveel zegt trouwens. Maar misschien wil ik het ook niet weten, zucht.

Deel Deze Pagina