Ik ben nu 36 weken en 14 kilo aangekomen!! Tijdens mijn vorige zwangerschap ruim 30!!!!!!!!!!!! dus tja doe ik het nu best goed
ben nu 12 weken... nog helemaal neits aangekomen.. maar wt niet is, kan nog komen,.. liever niet want ben al te zwaar..
ik ben nu 26 weken en was 64 kilo en 176 cm. nu +10 alweer ('s avonds in ieder geval). ik weeg nu 74 kilo met 176 cm dus
Bij de eerste was ik in totaal 5 kg afgevallen voor de bevalling en nu bij 11 weken zit ik op -1 kg. Met mijn BMI is dit ok volgens de gyn. Ik weeg nu 117 kg bij 1.72.
Hier inmiddels 34w zwanger en 16kg aangekomen. Bij mn eerste totaal 20kg, dus zal dit ook wel zijn.. Weeg normaal zon 56kg bij 172cm
Startgewicht: 57 kg (bij 1.67m) 10 wkn: +1 kg 20 wkn: +6 kg 30 wkn: +10 kg (bijna) 36 wkn: + 12,5 kg. Oh, en de universiteit van Leuven heeft ook goede grafieken over de gewichtstoename: http://www.uzleuven.be/voeding-tijdens-zwangerschap/gewichtstoename-op-basis-van-bmi-vóór-zwangerschap
Mijn startgewicht was 64 kilo, met 16 weken was is ongeveer + 2 kilo. nu met bijna 20 weken ben ik + 3.3. kilo.
Voor mijn zwangerschap woog ik tussen 52 en 55 kilo... Lengte 1.67m... Op 28 weken voor het laatst gewogen, 68 kilo... De verloskundige zei tegen mij dat mijn lichaam er eigenlijk nog niet klaar voor was ivm onder gewicht
@BeHappy; Ieder Lichaam is anders... Alleen moet je opletten dat je niet te veel afvalt tijdens zwangerschap, dat zou niet goed zijn...
ja hoor je kunt ook eerst afvallen doordat je lichaam zoveel energie nodig is voor de zwangerschap. Bij mijn zoon viel ik eerst 3 kg af en toen kwam het er weer bij.
31,5 weken en 3 kilo ongeveer. BMI voor de zwangerschap 27. (1e zwangerschap 7 a 8 kilo aangekomen. BMI was toen bij begin 25,5)
update... (volgens mij heb ik namelijk al eerder gepost...) nu 25+2 weken zwanger en vanochtend +8...