Ben donderdag 20 weken en ben 4 kilo aangekomen. Woog toen ik nog niet zwanger was, 55 kilo. Nu dus 59. Hopelijk komt er niet té veel bij..
En we zitten aan de tien kilo.. Van 57 naar 67. Hopelijk komen er niet teveel meer bij die laatste acht weken...
inmiddels 30 weken zanger en zit op +13 kilo...ach ja....na de bevalling maar weer wat meer moeite doen
Gister voor het eerst gewogen sinds m'n intake bij de verloskundige. Ben precies 16 kilo aangekomen Ben doorverwezen naar de diëtiste...
Ik was 2 dagen voor m'n bevalling, toen 39 weken, 59,8 kg voor de zwangerschap 44 kg dus bijna 16 kg bijgekomen. Nu 16 dagen geleden bevallen en weeg nu alweer 50kg
bijna 39 weken 9 kilo aangekomen ik zelf kom niks aan maar is enkel baby en buik dat groeid volgens de vk
Ben morgen 30 weken en afgelopen zondag was ik 13,5 kilo aangekomen Eet en of snoep niet zo achterlijk veel, maar de kilo's vliegen eraan. Ook bij mij gaat het niet geleidelijk aan. Dan een week 1,5 kilo erbij, dan weer 2 weken stil. Vind het allemaal prima. Als ik net zo zwanger ben als m'n moeder, is de kans groot dat ik veel vruchtwater heb en een groot kind krijg. Zie het wel na de bevalling, ben er nu lekker van aan het genieten hahaha!
33,5 weken zwanger Start gewicht: 82. Nu bijna 100 Derde zwangerschap 1ste (niet schrikken) van 55 kg naar 90kg is +35 kg. (niet alles er af kunnen krijgen) 4 jaar later zwanger van 2de dochter van startgewicht 96 kg naar 120 kg is +26 kg (Was er niet blij mee... erg depri er over geweest en ik ben ook flink gaan afvallen) Nu weer 4 jaar later - goede startgewicht 82 kg maar zit nu al tegen de 100 weer aan +18. Ben er weer niet blij mee we moeten nog 6 weken op mijn minst... kennelijk kom ik veel aan tijdens de zwangerschap en het gaat er weer moeilijk af. Ben nooit aan het snoepen of zo en let flink op wat ik allemaal eet en drink maar er zijn zo veel verstopte suikers en zouten. We zien wel waar we eindigen. Baby schijnt wel groot te zijn en ik heb geen zw. diabetes of zo. XXX Oktober13