Het blijft me meevallen. Bij controle 32 weken was het 7 kilo, zelfde gewicht nu met 35 weken. En baby groeit goed. Erg tevreden dus!
16 weken en nog niet aangekomen. Maar deze laatste weken val ik gelukkig ook niet meer af, want daar maakte ik mij op het begin zorgen over. Afvallen terwijl ik gewoon goed at en niet moest overgeven. Bij de tweede zwangerschap begon ik rond deze tijd met aankomen en op het einde was dat 8kilo. Bij de eerste 23kilo aangekomen. Ben benieuwd wat deze 3de zwangerschap qua kilootjes zal doen hihi.
34 weken zwanger en precies 10 kilo erbij. Het valt me mee, ik ben de afgelopen weken maar een pond aangekomen
Nou ik ben in vergelijking behoorlijk aangekomen.. Ik was iets te licht voor mijn lengte toen ik zwanger raakte. Dat is heel snel ingelopen. Ik nu in totaal 10 kilo aangekomen in 20 weken. De eerste 7 kilo zijn er in de eerste weken heel hard bijgekomen. Had in de eerste weken ook weken hele grote trek in van alles en nog wat. Waarschijnlijk zorgt je lichaam er zelf voor dat je een goed gewicht hebt om de zwangerschap vol te kunnen houden. Mischien dikke onzin hoor. Al met al ben ik ondanks mijn gewicht nog steeds slank en tevreden