Ik nu 15 kilo op bijna 33 weken. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de lengte van iedereen en het gewicht voor de zwangerschap. Ik ben 1.77 en mijn gewicht voor de zwangerschap was 66 kilo.
17 weken en 2 kg aangekomen, ik ben bang om teveel aan te komen. Ik ga vanaf morgen echt op mn voeding letten!
Ik was uiteindelijk bij 40 weken 9 kilo aangekomen. Nu week later ben ik volgens mij alles kwijt door borstvoeding, zo dat gaat snel zeg! Moet echt opletten dat ik genoeg eet.
22weken en +3kilo. Zoals ik al had verwacht. Want bij de 2de begon ik ook pas rond de 20ste week aan te komen.
28+3 weken, 10 kilo erbij. Zit al 4 weken vast, rond de 22 weken groeispurt gehad . Bij mij gaat het de ene maand heel hard, andere maand zit er weer niks bij.
Ruim 35 weken en 17 kilo verder. Vocht heeft z'n intocht gemaakt, hekken zijn van de dam en daardoor afgelopen week 1,7 kilo aangekomen Als het zo door gaat kom ik wel voorbij de 20
25 weken en 3 dagen zwanger en maar 1 kilo aangekomen. Wil graag meer maar met de vorige zwangerschap was ik in het begin afgevallen, ik woog in het begin 57 kilo en toen ik bevallen was 52 kilo.
20.1 weken zwanger 1.81 lengte 71.3 kg startgewicht 75.8 kg vandaag 4.5 kg tot nu toe dus erbij Snaai ook echt wel te veel yam yam yam
Nu 16 weken en ongeveer 1 kilo erbij. Had voor de zwangerschap wel een beetje reserve dus dat is mooi