bijna 38 weken en nu bijna 16 kg... in de afgelopen 9 weken is er 10 kg bij gekomen... maar ik hou (vermoedelijk) zo'n 5-6 liter vocht vast in mijn benen.. nee, niet leuk.
Lengte 1,62 Startgewicht 62,9 Gewicht met 24 weken 67,1 Dus + 4.2 Vind het wel netjes. In het begin iets afgevallen en langzaam er iets bij, toen in 3 weken tijd 2,5 kilo erbij en nu weer 1,5 week stil. Bij mijn zoontje was het rond dit termijn meer.
22 weken zwanger 1.81 lengte 71.3 kg startgewicht 77 kg vandaag 5.7 kg tot nu toe dus erbij Ppppfffff het knalt eraan momenteel :s
Ruim 39 weken en vandaag de 20 kilo aangetikt Moet er wel bij zeggen dat sinds een week ik mega veel vocht vast ben gaan houden... Ach, dat vocht ben ik straks zo kwijt hihihi!
Hier met ruim 30 weken 6 kilo aangekomen. Zwangerschapssuiker is toch nog ergens goed voor, moet heel erg opletten wat ik eet...
Vandaag 17w5d Start gewicht 70 kg (lengte 174) Eerste weken 2 kg afgevallen Huidig gewicht 69.5-70 kg Ben een beetje bang voor de aankomende 2 maanden met al het lekkere eten Vorige zwangerschap zat er nu al zo'n 4 kg bij dus ben hier erg blij mee. Het heeft me toen een jaar gekost om weer op gewicht te komen
Lengte: 168cm Gewicht voor zwangerschap: 68kg Huidig gewicht (bij 14 wkn zwangerschap) 66kg M'n gewicht zal nu wel gaan oplopen, aangezien de ergste misselijkheid weg is en ik eindelijk weer wat eetlust heb.