Nog maar 10 weken zwanger en al 4.8kg aangekomen. Dit komt vooral omdat ik nog op dieet was! Het is dus vooral het zout/vocht. Maar nu sta ik al 4 weken gelijk! Ik hoop dat er niet al te veel bijkomt want ik heb al ernstig overgewicht!
Morgen 32 weken zwanger en nu 7,3 kilo erbij. Voel me nu wel een tonnetje worden haha. Maar gelukkig zien mensen nu wel heel duidelijk dat dat komt door een wondertje in mijn buik en niet door een extra speklaag
Ik ben nu ruim 20 weken en al 7 kilo aangekomen! Startgewicht: 67 Lengte: 1.80 Bij alletwee de zwangerschappen minimaal 20 kilo gegroeid maar ik hoop het dit keer een beetje binnen de perken te houden... Voel me nu al tonnetje rond
ik ben 30 weken zwanger en 'al' 12 kg aangekomen. Ik vind dit erg veel. Ik zie veel mensen die minder aangekomen zijn. startgewicht 64 kg huidig 76 kg lengte 166 moet wel eerlijk bekennen dat ik vaak 'lekkere trek' heb.
ik ben super trots. bij mijn eerste ben ik meer als 30 kilo aangekomen!! bij de 2e ben ik meer als 25 kilo aangekomen!! en nu vanmorgen...........ik stond op de weegschaal en dacht dit is mijn laatste weegmoment (heb ik bij die anderen na 37 weken ook niet meer gedaan werd er moedeloos van) tadaaaaaa 15 kilo!!! ik ben gewoon onder de 100 kilo op het einde van mn zwangerschap!!! dit heb ik echt nog nooit meegemaakt ik vind het zo geweldig. ik wou het op facebook zetten maar kon me nog net inhouden. ik ben zo blij. maar 15 kilo heb daarna meteen een topic hgelezen over hoeveel kilo iedereen meteen na de bevalling kwijt is of een week erna. nou met een beetje mazzel pas ik snel mn oude kleren weer. ooh ik ben echt euforisch en blij en ik vind het geweldig!!
Ik ben nu met 38 weken en twee dagen 8,5 kilo aangekomen. Ben er erg blij mee al zeg ik het zelf. Heb een mooie buik en niet tonnetje rond zoals ik wel verwacht had.
14 weken, in de tussentijd 2 kg afgevallen, 3 kilo erbij, daarvan weer 1 kg afgevallen... Lekker Jojo-en