15 weken en al 7 kilo eraan. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen ben ik 30 kilo aangekomen! Mag er wel bij zeggen dat dat gewicht zonder enige moeite binnen 3 maanden na de bevalling weer helemaal verdwenen was en ik gewoon mijn oude kleren weer aan kon. Maak me er niet al te druk om. Eet op zich gewoon gezond. Veel groente en fruit dus het zal best goed komen allemaal.
Bij 38 weken precies (dag van keizersnee): + 17-19 kg Vandaag 7 dagen later....terug op gewicht voor de zwangerschap (ik hield belachelijke hoeveelheden vocht vast)
Woowie, zoveel kwijt in 7 dagen! Had je dat ook in de gaten in je zwangerschap dat je zoveel vocht vast hield?
bij 28 weken precies, 8,5 kilo aangekomen. (valt gelukkig nog mee al voelt het wel als 25 kilo soms nu )
ben 29 weken 13 kilo erbij maar hou ontzettend veel vocht vast net als bij de eerste maar kom vast niet op de 25 deze keer! 1e zwangerschap 25 kilo vocht 2e zwangerschap 12 kilo geen vocht
Ik ben nu 16 kilo aangekomen en bijna 35 weken zwanger. Ben vandaag in het ziekenhuis geweest. Wij krijgen een groter kindje. Zit nu al op 2900 gram en dat is veel boven het gemiddelde. En heb heel veel vruchtwater. Dus dat verklaard waarom ik al op 16 kilo zit zei de gynaecoloog. Ze dachten dat ik zwangerschapsuiker had maar uit de bloed test bleek dit niet zo te zijn. Maar ben wel benieuwd hoe hard ons kindje nog gaat groeien en hoeveel ik nog ga aankomen.