Met 17 weken was ik van 90kg naar 97kg gegaan. Gisteren gewogen (28w6d) woog ik 102kg.. Ik vind het allemaal nog wel meevallen, had het veeeel erger verwacht
1e zwangerschap 35+ kilo aangekomen. Inc vocht!! 2e zwangerschap 26 kilo aangekomen. Ben nu 18+5 dagen zwanger en 3 kilo erbij. Op het begin valt het allemaal nog mee,maar na de 30 weken vliegen ze eraan.
Meiden letten jullie wel op dat jullie genoeg eten?? Een zwangerschap is niet bedoeld om af te vallen en dat is ook slecht voor je kindje. De afgelopen pagina zijn 9 vd 10 gevallen afgevallen of minimaal aangekomen. Dat is echt niet gezond hoor. Pas goed op jullie zelf en jullie kindjes. Ik geef jullie deze site als tip! Aanbevolen toename op basis van BMI | UZ Leuven
ik eet zoveel en zo gezond als ik kan ,maar als er niet veel inblijft kan ik ook niet bijkomen he dokter en dieëtiste houden het mee in t oog ,maar mits k met wat overgewicht zat vinden ze t niet echt erg
Het is niet persee dat dit slecht is hoor!!!Zolang de controles goed zijn en alles goed met de kleine gaat is dit niet erg, zolang je maar niet heel veel kilo's afvalt. De kleine neemt toch eerst wat hij nodig heeft. Daarbij ben ik maar 1 kilo aangekomen ivm misselijkheid en spugen, maar ik eet zo gezond mogelijk! Sommige vrouwen hebben nou eenmaal dat ze veel of weinig aangekomen!!!
Ik ben op dit moment bijna 18 weken zwanger. Toen ik zwanger werd ben ik gestopt met bv, daardoor kwam ik gelijk 2 kg aan. Heel vreemd, maar dat doet mijn lichaam altijd, dan kom ik weer uit op het gewicht wat ik altijd weeg, tijdens bv periode weeg ik altijd minder als normaal. Ik ben nu 1,5 kg aangekomen van de zwangerschap.
hier bijna 18 weken zwanger en bijna 10 kilo afgevallen. bij de eerste 2 was ik 9kilo kwijt bij de derde 12kilo. En geloof me slecht is het niet! mijn gyn ligt er ook totaal niet wakker van. je kleintje neemt alles wat het nodig heeft enkel jijzelf kan er wat slapjes door worden. maar eten is tijdens een zwangerschap geen hobby. ik ga me niet liggen volproppen om dan heel de dag of nacht boven de wc te hangen. ik eet gezond maar kleinere porties en al eens wat meer per dag maar het moet ook nog lukken. mijn 3 andere kids zijn gezond en wel en hebben er nooit wat aan overgehouden dus zo erg zal het niet zijn. het is niet "normaal" of standaard gezien bij een zwangerschap maar wel mogelijk.
hey, mag ik ook meedoen? start: 50kg nu met 20 weken: 56kg! het eerste trimester was ik 2.5kg aangekomen. kom ik nu te snel aan?
Dit komt op mij een beetje over alsof jij denkt dat "wij" express afvallen nu. Ik weet niet of je wel eens misselijk bent geweest? Ik hang hier nog regelmatig boven de wcpot en moet zeggen dat ik hier nu niet bepaald gelukkig van wordt. Ten tweede kan ik niet meer zoveel eten ondat mijn buik gewoon sneller vol zit. Ik praat nu natuurlijk voor mezelf maar denk dat dit vaak redenen zijn waarom mensen afvallen tijdens een zwangerschap. Ik heb trouwens nog nooit ergens gehoord dat het slecht is om af te vallen. De gyn zegt hier altijd dat het kindje toch wel pakt wat het nodig heeft.