29w en 3.5kg erbij. Over 9w wordt de bevalling ingeleid dus héél veel meer zal het niet meer worden schat ik, hoogstens nog een 2 à 4 kg op 't laatste.
24+2 weken en nog niks gegroeid. Ben in het begin 2 kg afgevallen door misselijkheid en ben nu bijna weer op mn startgewicht van de zwangerschap.
26 weken en 9 kilo erbij. Het is best wel raar want ik voel me niet echt mega dik ofso. Denk dat het toch echt op me buik en borsten zit. Ben 2 cups gegroeid.
nu bijna 29 weken en +12 kg.. niet heel veel maar ook niet heel weinig zie ik.. ach, weet waar het goed voor is toch
16 weken en 2,5 kilo erbij. Pas al m'n kleding nog wel gewoon, dus zit denk ik echt op mijn buik en mijn borsten. Die zijn zeker één cupmaat groter ondertussen (als het niet al meer is).
24 weken en nu 1kg boven startgewicht. Was er wel eerst 8 afgevallen, die er vanaf week 19 weer bij zijn gekomen
Morgen 27 weken, voor zwangerschap 72 kg, nu 75. Maar ben wel de eerste maanden 3 kg afgevallen, dus 6 kilo aangekomen.
27 weken en 8 kilo erbij. Best veel! Ik had me voorgenomen om er max 12 kilo bij te krijgen, maar dat ga ik zo niet redden.
pppfff gaat snel nu (maar ja met de sint ook aardig los gegaan dus deze week is het aardig mijn eigen schuld LOL) nu in totaal 14 kilo erbij met 31 weken.
30 weken ver en +13 kg. Best veel vind ik, ik let nochtans goed op wat ik eet. Mijn gyn zei laatst dat ik beter geen koeken en frisdrank meer kan eten/drinken. Maar ik eet of drink dat haast niet Ik eet eigenlijk geen of weinig tussendoortjes. Weet dus niet vanwaar die kilo's komen.............. Ben weliswaar 1,78 m groot, en mijn borsten zijn veel gegroeid, misschien zitten alle kilo's in buik en borsten Bij de eerste was ik 20 kg bijgekomen, ik wil nu echt wel onder 15+ blijven, als dat me maar lukt?