zat vandaag op plus 12 kilo... heb me er maar bij neer gelegd.... na de zwangerschap maar keihard aan t sporten
Dat is toch hartstikke netjes voor jouw termijn. Moet je eens bedenken hoeveel daarvan baby, vruchtwater, bloed en baarmoeder zijn! Die paar kilo's die overblijven heb je er zo weer af met een flinke dagelijkse wandeling met de kinderwagen Zelf trouwens al een paar kilo meer als jij.
38w +3kg nu wel echt schrans buien.. misschien heeft mn lichaam nu opeens toch het idee dat het wel weinig is dat ik ben bijgekomen en heeft behoefte aan een inhaalslag nu dat de bevalling eraan zit te komen?!
Ik was 16 kilo bij gekomen tijdens de zwangerschap. Nu 5 weken na de bevalling ben ik al 12 kilo kwijt Nog 4 te gaan, al zou ik graag nog iets meer afvallen en nu nog 7 kilo kwijt willen zodat ik op een gewicht kom van 55kilo.
Zwanger: 28,3 weken Lengte: 181 cm Start gewicht: 71,3 kg Gewicht vandaag: 81,1 kg 9,8 kg erbij!! :s En dat gaat niet minder worden met de feestdagen hehe
Lief van je dankjewel Gisteren kreeg ik van iemand dat ze zo medelijden met mij had omdat ik toch wel heel erg dik werd (en bedankt!!) het is dat ik DIE persoon met een korrel zout neem dus kon me net inhouden LOL Ik zat vandaag bij de VK op de 99,9 kilo (met alles aan) en ben DAAR voor het eerst gewogen met 86,3 met 15 weken) de VK vond het prima allemaal ach en ik ben lang dat scheelt wel weer (183 cm)
Tjonge jonge dit is geen goed topic voor mij haha jullie zijn allemaal zo subtiel aangekomen. Ik weet het nu niet (weegschaal kapot) maar heb al een aardige buik en bij dochter was de eindstand +22
Vandaag +6 Ik ben vrij slank van mijzelf en bij mijn dochter was Ik 25kg uiteindelijk aangekomen. Deze zwangerschap gaat tot toe redelijk gelijk op met gewicht toename.....