Zwanger: 29,2 weken Lengte: 181 cm Start gewicht: 71,3 kg Gewicht vandaag: 80,6 kg 9,4 kg erbij. Sta een beetje stil nu qua gewicht. Zelfs een beetje eraf! En dat tijdens de feestdagen pppffff gelukkig maar, want de kilo's knalde er al genoeg aan...
Erg is dat hè. Die kilo's vliegen eraan! Ik woog 60,7 voor mijn zwangerschap bij 1,70m. Nu ben ik bijna 28 weken zwanger en 8,2 kg aangekomen. Ik vind het wel ruim maar verwacht niet dat ik boven de 15 kilo totaal uit zal komen en daar kan ik wel vrede mee hebben.
Ohhh nu al met bijna 10 weken al 2 kilo aangekomen! Ik ben wel heel slank, dus het mag er wel aan zeg maar.. Maar ben benieuwd hoe dit op gaat lopen...
Oef, de afgelopen dagen heb ik wel veel gegeten met de kerst. Dus opeens is er een ruimte kilo bij, terwijl ik daarvoor nauwelijks aankwam. Ik zit nu op +3 bij 25 weken (waarvan de 3 kilo allemaal in de afgelopen maand....)
Vandaag 39+3 ben ik 10kilo aangekomen. Dit betekent dat ze vandaag maar moet komen, want 10 was wel zo'n beetje mijn streven (heb wat overgewicht) We zullen zien Ik ben trouwens qua verdeling 1ste trimester 1 kilo aangekomen, 2e trimester 5 kilo en laatste trimester (tot nu toe) 4 kilo.
Ik durf bijna niet in dit topic mee te schrijven lengte: 1.84 startgewicht: 84 Nu bij 17+6: 90 kilo, dus al 6 kilo eraan..... pffff ik wil onder de 100 blijven, dat is mijn streven.
Elise75, je hoeft je echt nergens voor te schamen, je hebt ja een super startgewicht! Vaak als je met een gezond of lager BMI begint, kom je in het begin wat meer aan. Dit geldt niet voor iedereen, maar je lichaam zal het vast nodig hebben! Maar dat zegt ook niets over het totaal en je bent het straks vast weer snel kwijt. Laat ik het zo zeggen, ik zit met mijn 1,62 ook ergens in de 80 nu.. ahum..
Ik ben 15+4 en -2 kg. Het was -2,5 maar de laatste weken komt er steeds iets bij. Heb ook overgewicht mag rond de 10 kg aankomen. Verder loop ik bij een diëtist. Daar kwam eigenlijk uit dat ik te weinig at Nu eet ik meer en ben ik in 1,5 week tijd 1 ons aangekomen (ondanks de kerstdagen)
Dank je wel! De gyn. maakte zich ook niet echt druk hoor.... zit denk ik in mijn hoofd.... maar ik laat het maar los.