Op het moment 11 weekjes zwanger en op de teller staat -3 kilo dus echt te klagen heb ik dus niet .....maar kan nog komen natuurlijk
Nou blijkbaar is onze weegschaal thuis niet helemaal juist! In mijn voordeel Thuis woog ik vanochtend, (voor het ontbijt, na het plassen in m'n blootje ) 81,6 kg En bij de verloskundige 's middags na een groot bord poffertjes en m'n kleding aan, 81,0 kg!! Startgewicht was overigens 71,3 kg Lengte 1,81 m 31 weken zwanger Ik ben 'dik' tevreden!
35 weken en nog geen 10 kilo aangekomen... Best een beetje "trots" aangezien de vorige keer bijna 30 kilo erbij is gekomen ... Maargoed ook dat verdween allemaal, maar toch...
31 weken zwanger nu 8 kg aangekomen vanaf mijn laagste gewicht sinds ik zwanger ben ( eerste maanden ruim3 kg afgevallen). Ik ben tevreden
23 weken zwanger van de derde, een meisje. Eerst 4kg afgevallen, toen op startgewicht en nu 1 kg erboven. Weeg nu 67kg.
20 weken, 5 kilo. Wat zit er ontzettend veel verschil in per vrouw! * kijkt een beetje jaloers naar de -kilo's bij x weken)
Nu 3kg erbij met 28 weken zwangerschap.. Maar goed ik ben constant zo beroerd als maar kan dus eet weinig en heb overgewicht dus is die 3kg een mooi aantal voor mijn termijn nu!
nu met 18 weken zwanger van een tweeling en 500 gram aan gekomen. eerst 3 kilo afgevallen en nu aan aan het komen
Vandaag op de Weegschaal gestaan bij de verloskundige: 9 kilo aangekomen in 37 weken. Van 70 naar 79 kilo.
Daar hoef je niet jaloers op te zijn hoor dit komt vaak door misselijkheid en/of spugen ik was liever 10 kg aangekomen hihi. Nu 22 weken en 4 dagen en +1 kg