25+3 afgelopen maandag en -11kg lijkt nu eindelijk iets still te gaan staan, t is ook nog eens een heel klein beebje die dr eigen lijn op de onderste lijn volgt
Ik zit nu al op +10. Ik word er erg moedeloos van! Ik ben bang om weer net zoveel aan te komen als bij mijn eerste pfff. Het ergste is nog dat ik minder eet als dat ik normaal doe.. ik snap er werkelijk helemaal niks van. Ik irriteer me hieraan omdat ik al niet de slankste ben.. Wel ben ik veel minder actief als normaal omdat ik b.i. heb. Het lijkt dit keer ook wel of alles in mijn benen en kont gaat zitten. Nouja genoeg geklaagd ik krijg er natuurlijk iets moois voor terug maar als iemand tips heeft dan hoor ik het graag.
correctie: ik schreef eerder 3 kilo aangekomen (15 wkn) maar nu toch weer wat afgevallen. ben nu 16 wkn en weeg vanmorgen 54,3 vóór zs 52,5/53 kg dus nog geen twee kilo aangekomen. netjes toch?
snik durf het bijna niet te melden, maar bijna 10 weken zwanger en al 6 kilo aangekomen. Komt wel bij dat ik zeer intensief sportte en daar meteen mee ben gestopt. Ik hoop niet dat ik in dit tempo door blijf gaan..
nou hier wel flink aangekomen hoor.. groot deel overigens ook vocht volgens de verloskundige... ben nu 39 weken en 16 kilo aangekomen..
Ik heb nu alweer een paar dagen niet gewogen, maar was met 20W1D 3,3 kilo aangekomen. Ben benieuwd waar het eindigt!
34 weken en + 8,7 kilo. Startgewicht 62,9 en lengte 1.62cm. Ik vind het netjes. Bij mijn zoontje was ik 16 kilo aangekomen.
Het lijkt bijna wel een wedstrijd wie het minste is aangekomen Ik zal het gemiddelde eens flink opkrikken: 25 weken en 15 kg aangekomen, slik. Ik ga dus weer richting 20 kg. (bij de eerste was ik een nette 13 kg aangekomen, bij de 2e 20 kg).
Ik ben nu ruim 7 kilo aangekomen en 28 weken zwanger. De eerste 4 kilo zat er al voor week 8 aan, nog steeds geen idee hoe dat nou gebeurd is. Sindsdien groei ik dus gestaag. Prima! Ik ben benieuwd hoe het rond week 35 is.
Hier nu 4 kilo er bij met 24+6. Bij de eerste ging het net zo. Tot 20 weken nagenoeg niets aangekomen. De kilo's kwamen daarna pas . Ik geloof dat het toen uiteindelijk 12/13 was ofzo. Was wel veel vocht toen. Het was er ook zo weer af.