Even een 'Upje' Zwanger: 34 weken Lengte: 181 cm Start gewicht: 71,3 kg Gewicht vandaag: 82.2 kg Totaal aangekomen: 10.9 kg. Ben wel flink ziek geweest (griep), dus vermoed dat de groeikilo's nu wel gaan komen
Begonnen met 70.5 en sta nu op 79.0 met bijna 21 weken, al ruim 8 kilo er aan helaas. Volgens de gyn heel normaal, maar ik hoop toch rond de 12 kilo te blijven op het eind...
Gewicht voor zwangerschap: 66kg Laagste gewicht tijdens zwangerschap: 58kg Gewicht nu, 31 weken zwanger: volgens vk 69, volgens eigen weegschaal 71
Morgen 27 weken en de teller staat nog op -2 van het startgewicht.wel na het afvallen 2 kg erbij maar begin me nu wel af te vragen waneer er eindelijk wat bij gaat komen.ook al ben ik van mezelf wat te zwaar.
24wk: Startgewicht 60kg Nu 66,5kg Weinig overgegeven, laatste weken wel heel weinig lichaamsbeweging gehad. Tot 20wk was ik maar 1kg aangekomen
Met 35+3 weken zwanger ben ik in totaal 8 kilo aangekomen. Is een enorm verschil met de vorige keer, toen ben ik volgens mij wel 30 kilo aangekomen (grotendeels door vocht vasthouden ivm zw vergiftiging). Ben heel blij nu dus!