36 weken + 5,7 kilo Speel wel vals. .. de zwangerschapkilo's van mijn zoon zaten er nog aan toen ik 6/7 weken na de bevalling weer zwanger was
18 weken en 2 dagen zwanger Lengte: 1m66 Startgewicht: 73,5 kg Vandaag: 70,5 kg Totaal: -3 kg Ik ben benieuwd wanneer ik eindelijk eens bij ga komen.. Mijn buik is eigenlijk wel heel hard gegroeid de laatste 3 weken. Mijn collega op het werk schrok toen ze mijn buik zag.
Met 21 weken was ik 9.5 kilo aangekomen. Enorm veel voor mijn doen. Ik ben slank en altijd al geweest heel constant in gewicht. Nu zie je niet aan me dat ik zoveel ben aangekomen, veel mensen zeggen zelfs dat ik een bescheiden buikje heb. Ik pas al m'n bovenkleding nog en draag ook nog gewone leggings. Maar elke keer als ik nu wat eet voel ik me enorm schuldig en ben ik bang dat ik nog meer zal aankomen. Nu weet ik wel dat de een meer aankomt dan de ander en ik laat de gewone maaltijden er zeker niet voor staan. Ik snoep ook niet veel, maar als ik dan eens een koekje neem of een beetje chips, baal ik daarna enorm en vraag ik me af wat de weegschaal bij de verloskundige de volgende keer zal aangeven... Herkennen mensen dat?
32weken en + 11 kg. Vind dat ik niet mag klagen. Zit alleen op mijn buik en borsten. Oja iets rondere billen maar vind ik wel mooi Benen, armen, gezicht niks
23 weken en 5,2 kilo aangekomen, gaat nu wel hard hoor, laatste weken steeds een kilo erbij! Hoop niet dat t zo doorgaat!!
Hier nu 2 weken weer op hetzelfde gewicht. Daarvoor 3 kilo in een maand Nu in totaal zo'n 7 kilo aangekomen met 25 weken.
Ik ben nu 26 weken en zit op 11 kilo en maak me er totaal niet druk om (in het begin wel gedaan). Ik eet normaal, snaai niet super veel. Ik zal het dan wel nodig hebben. Ik gok dat ik aan het eind op 20 kilo zit.
Ik ben in totaal uiteindelijk 14 kilo aangekomen waarvan 10-11 na de 25 weken ofzo... En nu op dag 10 er alweer 10 kwijt dus nog 4 kilo te gaan...
10 kilo zwaarder woog ik bij 20 weken, mijn benen zijn vooral erg zwabberig geworden.. En mijn buik en voorgevel, daar zal het voornamelijk door komen Ooh mn gezicht heeft ook wat meer bolling trouwens
Met 34 weken ben ik al 14 kilo aangekomen! Het gaat weer net zoals bij mijn vorige zwangerschappen, op het laatst een kilo per week aankomen in plaats van steeds minder. Ik kan moeilijk bewegen maar eten lukt wel nog steeds
Ben nu 37+4 en nu 5,5 kilo aangekomen. Ben er erg blij mee dat het zo veel is want ik moet echt gewicht kwijt en was begonnen met lijnen voor ik zwanger werd en nu ziet het er naar uit dat ik of net onder mijn startgewicht kom of erop.
31.5w en nu 5.5kg erbij. Ik heb een tijdje stilgestaan in gewicht maar merk dat ik sinds de 30 weken toch wel zwaarder wordt (en Beebje met mij)