Start 68 kg, en nu zit ik op 79kg en ben 37+4 weken zwanger. Ik was wel wat afgevallen in het begin. En stiekem hoop ik dat er niet al te veel meer bij komt
29 weken en 4 dagen zwanger Lengte: 1m66 Startgewicht: 73,5 kg Vandaag: 74,7 kg Totaal: +1,2 kg aangekomen
Ook maar weer een update! Lengte: 177 Startgewicht: 64.5 Nu met 26.3 weken: 73.1.. Dus op 8,6 kilo :-D
Te veel.... Zwangerschap oudste 8 kilo totaal en bij de jongste 5 kilo. Wel voornamelijk herfst, winter en voorjaar zwanger geweest. Nu 19 weken en.. Al 6 á 7 kilo erbij. Met 6 weken nog gewoon hetzelfde, daarna gegroeid... 0,5 kilo per week. Weet niet wat me overkomt.. Haha! En ga de zomer nog in ook. Zie mezelf al opzwellen.
Nu precies op de helft... Start 62 Nu 65.8 bij een lengte van 1.70 m 3.8 er bij dus. Heel netjes al zeg ik het zelf
Ik ben nu 23 weken zwanger en al 10 kilo aangekomen, maar ik eet veel maar als ik dat niet doe dan ben ik beroerd. Wat ik eet op een dag: biologisch halfvolle yoghurt, met cruesli en fruit 2 dubbele boterhammen met beleg (wisselend, zoet en hartig) nog 3 stuks fruit verspreid over de dag soms kop soep op werk of nog een muesli reep avond eten en dan als ik dan nog een keer honger krijg, maar weer een appel. Gynaecoloog zei dat er niks aan de hand was. Ik was altijd een klein meisje met dunne armpjes en beentjes. Dat is nu anders. Ik draag zowat helemaal aan de voorkant. Baby is precies op groei... dus waar het nou aan ligt?
(y) ik zal van de week weer eens kijken haha heb geen idee of ze deze week in het ziekenhuis kijken namelijk omdat ik op en andere locatie van het ziekenhuis moet zijn ben wel benieuwd en ook weer niet haha =P
Zijn er ook dames met een startgewicht van 51 kilo? En 159 lang. Ik ben 26 weken en 10 kilo zwaarder.
Mijn startgewicht was 52 kg en ik ben 1.68m. Mijn BMI was dus te laag. Ik ben nu 9 kg (26+4) aangekomen en vind dat zelf ook veel, maar de vk zegt dat dat met het te lage BMI te maken heeft. Je lichaam moet dan meer reserves opbouwen dan bij een normaal BMI... Maar alsnog let ik wel op m'n voeding, probeer niet teveel te snoepen
Dat is hier precies ook zo lindsays ik ben 1.57 en woog (voor dat ik begon met de menopur injecties) 40-41 kg. Ook een veel te laag bmi dus. Ik kwam iets aan met de injecties 43 kg ongeveer toen.. Tot nu toe bij laatste weging 6,5 kg aangekomen zal nu denk ik wel weer wat meer zijn. Mijn vk zei precies hetzelfde als jou vk kennelijk moeten we meer vet reserves aanmaken. Want aan de buitenkant is er bij mij niet zoveel van te zien maar een klein beetje en daarnaast behoorlijke groei van de borsten
Hier ook 1,63m en woog 52kg.. ik had net geen ondergewicht meer.. ben tot nu toe met 30 weken geloof ik 14 kg aangekomen.. volgens de vk is dit gewoon netjes, maar naar mijn mening te veel heb wat bredere heupen gekregen (had voorheen amper heupen/vorm) en 2 cupmaten grotere borsten en natuurlijk een buik houd in mn bovenbenen ook wat vocht vast heb ik gemerkt
Ik snap het ja klinkt zoveel maar voor ons waarschijnlijk strikt noodzakelijk. Ik hou ook wat vocht vast in m'n bovenbenen en verder indd wat meer heupen het is minimaal maar voorheen had ik ook helemaal heen heupen merk het aan m'n broeken. Als ik die heupen niet had kon ik nog in m'n gewone broeken haha. Ik heb nl ook maar een kleine buik omdat ik de kleine naar achter draag schijnbaar.