Als je plotseling een grote af- of toename ziet ja Maar bij een geleidelijke toename, is er niks gevaarlijks aan de hand (hooguit een mama die graag snoept ). 25 weken en 4 kilo
hier 30 weken en plus 3.5 kilo (heb eerst zes maanden vaak moeten overgeven en nu nog niet enorm veel trek dus dat verklaart)
13,4 weken en het gewicht schommelt sinds het begin tussen 57 en 58. Begonnen met 58, nu 57,5. Dus -0,5 kilo. Prima zo
11,5 week en door een buikgriep nog steeds een 0.7 kilo lichter dan toen ik begon. Al heb ik op het formulier het verkeerd opgeschreven omdat ik haar vraag niet goed snapte. Dus volgens mijn formulier ben ik nu 1,7 kilo aangekomen.. maar dat klopt dus niet..
Hier ineens 2 kilo AFgevallen. Van 74 naar 72... Met mijn startgewicht van 71kg dus 1 kilo bij nu.... Wel na drie weken sterfbed opa overleden en gister de crematie gehad dus denk dat het met stress heeft te maken. Voel me ook de laatste weken weer niet zo lekker. Ochtendmisselijkheid is weer terug en ik zit erg snel vol. Blegh
Lengte 1.81 startgewicht 67 kilo Nu 77 kilo dus 10 kilo erbij, alhoewel ik dit vorige week gewogen heb..morgen 35 weken dus dan weer op de Weegschaal, ben benieuwd!