Vanmorgen durfde ik me eindelijk op de weegschaal te begeven. Dacht dat ik mega veel was aangekomen, maar het viel reuze mee. 25 weken, +3 kg
ik ben er maar mee gestopt ik was bij de laatste keer wegen, 15 kilo aangekomen en zat toen op iets van 26 weken. Inmiddels bijna 30 weken, maar wegen doe ik niet meer, het resultaat veranderd er niet door, behalve dat ik er alleen maar heel verdrietig van wordt. Gelukkig doet onze verloskundige praktijk ook niet aan wegen.
Inmiddels nu 27 weken en + 2 kg ongeveer. M'n buik groeit wel behoorlijk nu. Vind het best lekker dat ik niet veel aan kom maar vraag me soms ook af of t wel goed is. Wat denken jullie?
Vandaag 40 + 1 en 12 kg aangekomen! Was 63 en nu 75 en ben 1,75 ongeveer. Vrijwel alles aangekomen in 2 groeispurten! Rond de 22 weken en rond de 32 weken. Nu in 5 weken nog geen kilo!
Ja hoor. Iedereen komt op zijn eigen manier aan. Als je slank bent, kom je vaak wat meer aan. Als je al wat voller bent, vaak wat minder snel. Je lijf moet toch een vet reserve opbouwen! Ik kreeg vorige week een beetje op mijn kop van de vk. Ik ben nu met bijna 32 weken 10 kilo aangekomen. Ik 'moet' er eigenlijk bijna 20 aankomen, omdat ik van mijzelf vrij slank ben. (64 kilo bij 177). Anders houd ik niks geen reserves over voor borstvoeding ed. Niet dat ik van plan ben om met deze laatste weken nog even 10 kilo aan te komen... Zolang je gewoon voldoende en gezond eet is het goed!
Ik woog 60 voordat ik zwanger raakte en woog 100!!! kilo toen ik 41 weken zwanger was Ik kwam dus 40 kilo aan.
Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ben eerst 8 kilo afgevallen, daarna ben ik die weer aangekomen nu zit er +3 kilo bij
Ik woog in het begin 69kg. Ik ben door de misselijkheid ruim 4 kg afgevallen. Nu weeg ik 72kg met 27.4 weken.
34,5 week en nu 13 kilo aangekomen. In het begin ging het snel, maar nu stagneert mijn gewicht en mijn buik wordt dikker en dikker
Mijn startgewicht is 68,5kg ( 178cm) en vanochtend woog ik 70,5 kg, dus 2 kg aangekomen bij 19+2. Volgens mij is dit een prima gewicht....