Lengte:1.80 meter Startgewicht 73 kilo Bij 25 weken nu nog -2 kg (ziek door hg) blij dat ik weer aankom !!!
Dik 11 weken zwanger en 6 kilo afgevallen. Ik moet wel op gaan passen dat het niet teveel word wat ik afval.
Lengte: 1.68 Gewicht voor zwangerschap: 54-55 kg BMI voor zwangerschap: 19-19,5 Aantal weken zwanger: 25+5 Gewichtstoename: +7,5 kg
Zijn er ook dames die in de breedte dikker worden maar nauwelijks een buikje hebben? Ik was met 17 weken al 4 kilo aangekomen maar merk nu echt dat ik dikkere heupen krijg en me omvang is groter geworden terwijl ik nog geen buikje heb. Ben zo bang dat het veel erger gaat worden.
Startgewicht: 72 kilo, lengte: 1,68m 35 weken zwanger en 85,5 kilo. 13,5 kilo aangekomen. Het gekke is wel dat ik morgen weer makkelijk een kilo zwaarder ben dan vandaag en de dag erop weer hup, een kilo lichter. Hebben meer mensen dat?
Ja hier scheelt het soms ook echt per dag. Hangt er echt vanaf wat ik heb gegeten en ook toiletbezoek e.d.
Die zijn er ongetwijfeld! En dat buikje komt vast hoor! Helaas weet je vooraf niet waar het gaat zitten... Ik heb alles aan de voorkant zitten, als je achter mij loopt zie je niet dat ik zwanger ben.
1e dochter Startgewicht: 52 kg Gewicht 40 wkn: 87 kg 2e dochter Startgewicht: 60 kg Gewicht 39 wkn: 93 kg 3 kindje Startgewicht: 70 kg hahaha Gewicht 18 wkn: 74 kg
Meeste komen lekker weinig aan.. Makkelijker om strax weer op gewicht te komen. Ik voel me en ben nu echt gewoon dik.. Bahh voel me zo niet lekker in mn vel. Ben pas 22wkn en nu al 10kilo aangekomen....
Ik voel mij ook mega dik hoor! Ben 23 weken nu en al 9kg aangekomen. En ik vind niks leuk staan, terwijl er niets echt strakker zit ofzo. Maar goed derde zwangerschap en bij de vorige ook wel flink aangekomen en dat was er bij beide rond een half jaar eraf. Dus daar gaan we nu aan maar weer vanuit
Ik zit nu op 35 weken en ben 6 a 7 kilo aangekomen (het zit ook echt alleen maar aan de voorkant). Daarbij heb ik zwangerschapsdiabetes, dus wellicht dat het dieet er ook voor zorgt dat de kilo's er niet aanvliegen.