13 weken > + 1,6 kilo Ben benieuwd hoe het gaat. Wil nu weer wat meer aan lichaamsbeweging doen nu ik ietsjes meer energie heb.
Bij 1e zwangerschap 42 wk +35 kg Bij 2e zwangerschap 38,3 wk + 28 kg Bij een lengte van 1 mtr 69 en 50 kg Ben alleen op borsten en buik aangekomen. Na de zwangerschappen was ik na 6-8 wk weer op m'n oude gewicht. Ben benieuwd bij deze zwangerschap hoeveel het wordt.
Lengte 1.68. Startgewicht ongeveer 90 (was sinds januari 6kg afgevallen en werd eind maart/begin april zwanger). Nu ongeveer een kilo lichter nog, ben 16 weken.
Ik ben nu 12 weken en 3 kilo aangekomen. Hopelijk gaat het niet de gehele zwangerschap zo hard Al zie je de kilo's er niet aan gelukkig. Start: 61 kg en nu 64 kg
eerste 12 weken 4 kilo aangekomen sta nu al 8 weken bijna 9 stil op het zelfde gewicht. woog 69 toen zwanger raakte nu 74 en ben geen gram meer aangekomen. me buik groei wel en de baby ook
Bij 30 weken 9 kg erbij. Tot 20 weken totaal 4 kg erbij en daarna dus elke keer met gem. 0.5 kg per week. Lekker volgens het boekje Startgewicht was trouwens 62 kg bij 1.7 m
Ik ben nu 31 weken en + 10,5. Is dit normaal ? Het voelt zoveel. Mijn startgewicht was 58 en ik ben 1.68
14 weken en 2 kilo lichter haha. Hoop dat het net zo gaat als bij mijn dochter. Daar ben ik de gehele zwangerschap maar 4 kg aangekomen. Bij mijn zoon waren het er 10. Ben benieuwd!
Nu 18 weken en 5 kilo aangekomen....ik kom echt per week een halve kilo aan..zelfde als bij de eerste