Ik woog 67 kg, ben 1.76m en weeg er nu 73,8 dus bijna 7 kg aangekomen met nu 23,5 week is dit teveel? mijn vk houdt mijn gewicht helemaal niet bij, dus weet niet wat normaal is.... Ik heb wel meer honger en probeer 's avonds niet te snoepen, maar dit lukt vaak niet
21 weken en 3 kilootjes aangekomen! best netjes al zeg ik het zelf Begon met 59 kilo en zit nu op 62. ben zelf 1.69.
26 weken en 3 kilo aangekomen. Kan helaas ook niet veel eten de laatste tijd, omdat ik snel en lang vol zit.
24 weken en 5 kilo in totaal. Deze maand anderhalf. Het valt me zó mee, ik eet echt voor 10. Blijkbaar heb ik het nodig haha.
Vorige week voor het eerst op de weegschaal gestaan... slank begonnen met 65 kilo, nu alweer 75 kilo (dus 10 kilo erbij, ben nu 22 weken!) Hm... Dat ging sneller dan ik dacht... Maarja vind je t gek: mijn eetpatroon is van week 6-16 compleet omgegooid. Van weinig suiker en tarwe (daar reageert mijn lijf niet goed op) naar heeeeel veel brood, koekjes, chips, alles wat ik maar binnen bereik had. Alleen door te eten kon ik mijn beroerdheid onderdrukken, had er dag en nacht last van. Blij dat het nu over is en weer mijn oude eetpatroon kan oppakken!
Hahahahahaha... Bij mijn zoon 11 of 12 kilo, bij mijn dochter 10 of 11. Dus met deze 6 ben ik blij hoor. Ik was begonnen met lijnen en toen raakte ik zwanger.
Bijna 19 weken zwanger en zo'n 2,5 kilo lichter dan voor m'n zwangerschap. Bij m'n eerste 7 kilo aangekomen in totaal.