Pfff als ik dit zo allemaal lees, begin ik bijna onzeker te worden Ik ben nu inmiddels 13kg aangekomen!! Mijn startgewicht was 73 en weeg nu dus 86
24,3 en ook al 8 kilo hoor mijn schoonfamilie vraagt echt elke keer hoe veel ik al ben aangekomen, vond ik best vervelend en ik zeg dus dat ik me niet meer weeg. Gelukkig zie je het alleen bij mijn buik en is het, het natuurlijk waard.
Bijna 24 weken en 9 kg bij , teveel naar mijn zin. Probeer er nochtans wat op te letten, eet niet supervettig ofzo, maar blijkbaar heb ik geen geluk op dat vlak :x
31 weken en 16 kilo PFF Hoe doen jullie dat toch allemaal! Oke ik moet toegeven ik eet wel heel veel, voornamelijk lekkere dingen uiteraard
17 weken en + 2 kg. Super blij mee met mijn eerste zwangerschap was ik totaal ruim 20 kg aangekomen. Hopelijk kunnen we het deze keer een beetje netjes houden hihi
Weet je dat ik dat best wel irritant vind als mensen dat vragen? Als ze erom vragen, geef ik gewoon antwoord. Maar wat doet het er eigenlijk toe vraag ik me af? Soms hoor ik "zo mooi buikje hoor. Hoeveel kilo ben je al aangekomen". Dus.....
Ja dat vind ik dus ook.. Ik vroeg het mijn schoonzus ook nooit en zei vertelde me dat ze maar 7 kg was aangekomen totaal. Dus???? denk ik dan, ik nu al meer vind je dat soms leuk om te horen ofzo.