Vandaag weer gewogen bij de VK: bijna 33 weken en nu +8 kilo (maar ik moet wel zeggen dat ik de laatste twee weken een kilo per week ben aangekomen dus ik denk dat de spurt bezig is: hongerrrrr
De laatste weken gaan hard! +13 kilo! En weet je wat? Het kan me echt geen reet schelen! Ik voel me zwaar ja, maar duhuh! Ik ben er bijna! Ik en de baby slaan nu gewoon wat extra op om straks te kunnen teren in de kraamweek Maar serieus ik maak me er totaal niet druk om. En ik ga ook echt niet letten op wat ik eet. Dat gebakje sla ik mooi niet over hahaha!!! ( ik ben tot 34 weken zoiets maar 6 kilo bijgekomen dus vanuit dat oogpunt gaat het rap nu)
25 weken over een dagje, en 9,5 kg. Geneigd om me verdrietig te voelen maar meiden, waarom zouden we? Anderen zouden met liefde kilo's erbij tellen om zwanger te mogen zijn. We dragen kindjes die moeten groeien! Ik focus me op gezond eten en leven maar wel met het plezier van een schaaltje chips of een patatje met mayonaise tussendoor!
23 weken : 1 kilo aangekomen. (eerste weken steeds een kilo afgevallen, maar bij de afgelopen controle een kilo aangekomen)
Bijna 27 weken en bijna 6 kilo, redelijk gemiddeld als ik hier zo lees.. Bij mijn eerste zwangerschap verliep het ook ongeveer zo, toen kwam ik het laatste stuk alleen nog veel aan, maar dat gedeelte was er ook het snelst weer af!
Ruim 23 weken zwanger en al iets meer dan 7 kilo aangekomen... Volgens mijn verloskundige is dat inderdaad iets te veel. Ik eet niet buitensporig veel of ongezond, en gelukkig zie je het bijna alleen maar aan mijn buik (die is al reusachtig, vind ik zelf!). Ik hoop dat ik beneden de 15 kilo blijf... We zullen zien.
Ik zit nu met bijna 35 weken op +15 kilo. Afgelopen 2 weken maar 0.5 kilo aangekomen, viel me alles mee omdat er altijd gezegd wordt dat je de laatste weken extra snel aankomt.