Ik word wel blij van die hoge cijfers Bijna 36 weken, morgen weer wegen maar gok +16 dus zal wel +20 zijn met 40w
Morgen 32 weken zwanger en er zit nu ruim 11 kg aan . Belooft nog wat voor de resterende weken. Maar goed, ik heb zwangerschapsdiabetes, ik blijk heel veel vruchtwater te hebben, de kleine man loopt 3 weken voor op groei en ik houd veel vocht vast. Dus ik heb de stille hoop dat al het overtollige na de bevalling ook verdwijnt als sneeuw voor de zon haha.
26 weken en van 52 naar 61 kilo gegaan. Alleen pas ik al mijn kleding (broeken en topjes mt 36) van voor de zwangerschap nog en heb ik ook een mini-buikje.. Dus waar de kilo's heengegaan zijn, geen idee (misschien naar de cup B naar cup F )
Met 40 weken zat ik op +24kg. 6 maanden later zijn er maar 4 van overgebleven zonder te moeten lijnen, er is dus hoop dames!!!!
Eerste 20 weken 0 Nu met ruim 37 weken + 13 Vorige zwangerschap verliep hetzelfde kwa kilo's. Toen met 38 weken geëindigd op de 15 kilo!
Ik ben nu 14 weken en de teller staat op -5kg. Ben benieuwd hoe zich dat verder zal ontwikkelen de komende weken...
ik ben nog niet eens 12 weken en sta nu op +4 kilo! echt ik snap niet hoe t kan!! nou ben ik wel erg lang en slank dus kan t prima hebben maar vind t wel snel gaan!