Vandaag uitgerekend en de teller geeft aan +14 Begon met een bmi van 21, dus beetje reserve voor de bv mocht er ook wel bij
Vanmorgen bij de dietiste geweest en weer 1.4 kg afgevallen (op suikervrije toer ivm verhoogde suiker), dus nu ben ik 100 gr zwaarder dan toen ik zwanger raakte.. bizar... Dus 30+2 en +100gr
Leuk om al die verschillen hier te lezen. Doet me goed te zien dat er meerdere dames bij hun startgewicht in de buurt eindigen. Al zal ik er uiteindelijk wel overheen gaan Start gewicht 80 kg. 26.3 weken nu 75 kg. Vind het heerlijk (na wat onzekerheid in het begin) Ben nog nooit zo dun in taille en gezicht geweest, maar heb een mooie buik
Bij mij hetzelfde. Heerlijk dat smalle gezicht en dat sleutelbeen wat ineens te voorschijn komt... Kwam net een collega naar me toe... ooooooh gefeliciteerd ik wist niet dat je zwanger was. (toen ze hoorde dat een deadline eind oktober voor mij niet echt haalbaar was... aangezien ik dan al ruim met verlof ben). Ik heb wel echt een zwangere buik ditkeer, maar ja als je steeds achter je bureau zit valt dat niet op natuurlijk...
27 weken zwanger... Start gewicht 67 kilo.. Inmiddels 81 kilo... 14 kilo aangekomen... Owow hoe gaat dit verder...
ruim 22 weken zwanger en 5 kilo aangekomen. Gaat best hard de laatste paar weken! Tweede zwangerschap en ik heb al een enorme buik .