20 weken en 4,5 kilo aangekomen Bij mijn vorige zwangerschap 6 kilo totaal ben bang dat het nu veel meer gaat worden
vandaag 15+3 en in totaal nu 6kilo aangekomen... de eerste kilo's gingen het hardst in de eerste weken (miss ook mede door de IVF) en nu al enkele weken 5-6 kilo
Ik ben nu 17,6 weken zwanger en ik zit ongeveer 2 kilo onder m'n start gewicht. Ik weeg nu 90,6. Ik ben eigenlijk haast niet misselijk geweest en heb niet overgegeven dus daar kan het niet aan liggen. Ik maakte me er zorgen om want zwanger zijn is aankomen dacht ik altijd. Maar de vk maakt zich er niet druk om. Omdat ik ook fors overgewicht heb. (ben maar 1,61m) De kleine groeit goed, en m'n buik nu ook. Ik hoop dan ook dat ik niet te veel ga bijkomen.
Inmiddels 16+5 en zit nog 1 kg onder mijn normale gewicht. Wel een flinke buik maar heb in het begin veel moeten spugen en hield niets binnen. Het niet meer drinken heeft bij mij ook veel effect gehad op mijn gewicht denk ik! Ik dronk regelmatig wijn bij het eten en genoot er van in het weekend.
16 weken. 8 kilo eraf Niet overgeven, wel veel misselijk en snel vol Is dat veel eigenlijk als ik dat hier vergelijk? Ik was wel te zwaar van 83 naar 75. en 1.70 meter
12+5 nog niets aangekomen (heb voldoende voorraad van mezelf...) Bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik nu al 6 kg aangekomen
Gister weer bij de VK geweest en daar weer gewogen: Start: 177 pounds (80kg) 20 weken: 174 pounds (78kg) Snap er niets meer van. Geef helemaal niet over, eet gewoon normaal en val toch af. Was nu wel 2 pounds (1kg) aangekomen vanaf m'n laatste weegmoment bij 16 weken, maar dus nog steeds onder m'n startgewicht.