Ik ben nu 25 weken en 5 kilo aangekomen, waarvan 3 kilo in 1 week tijd Volgens mijn verloskundige kon dit geen kwaad, na die week is mijn gewicht ook weer stabiel gebleven.
22 weken... zit nu op de -2 kg van startgewicht. Was wel 7 kilo afgevallen door het vele spugen, dus dat komt er nu gelukkig wel weer bij
Ik verbaas mij er altijd in dit topic over hoe weinig mensen aankomen? Zijn de mensen die hier hun gewicht invullen dan allemaal al veel te zwaar voor de zwangerschap? Of gaan mensen ineens diëten tijdens de zwangerschap? Ik ben benieuwd. Een kilo of 12 in totaal is toch heel normaal? Althans, ik ben beide voorgaande zwangerschappen zoiets aangekomen en nu met de derde zwangerschap ook ongeveer 8 kilo nu met 28 weken dus verwacht weer rond de 12 uit te komen. Mijn BMI bij aanvang was rond 22.5, gezond dus.
Ik was in januari 96kg (veel te zwaar voor mijn 168cm) en tot ik zwanger werd afgevallen tot 90kg. Vandaag met bijna 32 weken woog ik weer precies 96... +6kg dus.. Ik wil heel graag onder de honderd blijven maar moet eerlijk zeggen dat ik echt enorme vreetbuien heb waar ik gewoon aan toegeef...
Dit precies!!! Ik was 79 kilo bij 1,78...paar kilo te zwaar volgens mij...ben nu 31 weken zwanger en weeg nu 90....we gaan zien waar het eindigt... Ik beweeg, eet gezond maar de toblerone roept me wel