Bijna 32 weken en 11 kg erbij. Van 64 kg (bij 1.81 m) naar 75 kg nu. Verwacht nog wel flink te groeien komende weken, op naar de 80...?!
Zit nu op ongeveer 12 kilo. Maar is dat belangrijk? Waarom wil men elkaars gewicht weten en hoeveel je aankomt? Het is natuurlijk bij iedereen anders. Ik lig met zware rugklachten elke dag op bed dus er komt weinig beweging in. Vind ik erg jammer, want moet straks flink afvallen. Ik zie het in mijn benen en billen vooral. Mijn borsten zijn van D naar F gegaan en mijn buik is best groot! Dus weeg nu 80 kilo en vind dat respectabel.
1.68 en ik woog 52,5 kilo en nu 59 kilo met bijna 26 weken. (6,5 kilo aangekomen) ik eet gezond en gevarieerd. Eet geen snoep/koek/vettig eten en drink geen frisdrank. Momenteel weinig beweging ivm bandenpijn en bekkenklachten & dat is momenteel ook wel te zien aan mijn billen en bovenbenen.
1.63cm startgewicht 57 kilo, nu 31 weken en 66 kilo. Dus + 9 kilo. Denk een vrij normaal postuur en dat je dan ook volgens alle berekeningen heel gemiddeld op zo'n 15 kilo aan het einde zit.
Vandaag precies 31 weken en +6 kilo. Ik ben er zelf verbaasd over dat het nog maar zo weinig is, en verwacht eigenlijk dat er nog wel behoorlijk wat aan zal komen de komende 9 weken, maar so far so good! Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af, en zo wel, jammer dan, het is voor een goed doel
Hier 26 weken en 2,5 kilo aangekomen tot nu toe.. Eet wel normaal sinds ik niet meer misselijk ben, al zo'n 12 weken nu. Hoop ook niet onnodig veel bij te komen maar goed we zien wel en daarna kan ik altijd nog sporten om de extraatjes kwijt te raken
Hoi dames, ik ben 32.3 en ben maar 2 kilo aangekomen?? In het begin wel 3kilo afgevallen maar die zaten er vrij snel weer aan. Ik ga straks even bellen want ik ben nu dus weer 1 kilo afgevallen. Iemand ervaring hiermee? Ik begon met 107 en zit nu op 109kg
Hier 1.72m, startgewicht 57kg en nu met bijna 30 weken 65kg.. +8kg dus. Hoop dat het er niet nog heel veel meer worden!