1e met 12 wk al 6 kilo extra. Op het eind 38 kilo extra. Na 2 wk weer alles er af en na 4 wk was ik zelfs 42 kilo afgevallen. Begon bij 64, eindigde met 102 kg ( ben 1.80) en 4 wk na bevalling woog ik nog maar 60 kg. Was met deze zwangerschap helemaal opgezwollen. Alicia woog 3160gr en was 46cm en geboren met 38 wk. 2e zwangerschap begonnen bij 60, eindigde ( na 7 wk bedrust ook nog) maar op 89. Weer was ik binnen 2 wk weer super slank, platte buik en echt niks gelede . Gewicht wat je aankomt wil niks zeggen dus. Mijn zus was bij de eerste 13 kg aangekomen, 2e 9. Ze heeft maanden moeten vechten om deze kilo er af te krijgen. Andere zusje kwam maar 7 kg aan en was deze meteen kwijt na de bevalling. Ze had ook echt een mini buikje Mama's die moeite hebben met hun gewicht raad ik aan de Weegschaal 9 mnd weg te leggen. Te weinig te veel kilo's wil niets zeggen.
je zegt de weegschaal wegleggen, maar ik moet iedere x bij de verloskundige op dat ding. jullie niet?
Je kunt vragen of het niet hoeft of dat ze niks zeggen en het alleen noteren op de computer. Dit deed mijn zus. Ze was heel veel Afgevallen voor ze zwanger werd en op de een of andere manier zijn dan extra kilo's toch een obsessie ondanks zwangerschap. Ze stond er op het eind pas op kort voor de bevalling omdat het dan niks meer uitmaakte
Ik wel en ze schrijft het ook op mijn kaart. Ik heb mezelf nu maar streng toegesproken en gezegd dar het hoe dan ook een feit is dat ik aankom en dat het voor een goed doel is . (Thuis weeg ik niet meer! Alleen bij de VK, altijd op dezelfde weegschaal is sowieso beter)
17 weken en +3 kilo. Weet niet waar het gebleven is want me buikje is nog klein en me broeken zakken af ipv dar ze strakker zitten.
Hier 20 weken en 7kilo. Startgewicht 50kilo. Bij mn andere zwangerschappen beide in totaal 12kilo aangekomen. Ben benieuwd waar het nu mee eindigd want ik heb nu lichamelijk lichter werk.
20+6 en 5,5 kilo erbij, voor mijn gevoel vliegen de kilo's eraan! Ook stiekem heel benieuwd wat het uiteindelijke getal op de weegschaal zal zijn..
21 weken en 8 kg erbij, maar eigenlijk echt alleen borsten en buik. Kan al m'n kleren verder nog aan. Bij oudste dochter 25 kg aangekomen, was binnen 3 weken weer op m'n oude gewicht toen. Hoop dat het dit keer weer zo snel gaat