Start gewicht 73,5 8 weken -2 12 weken -2 16 weken +1 21 weken +3,5 Dus zit weer op mn start gewicht, iets erboven
Ik ben nu bijna 15 weken en zo'n 2 kg bijgekomen. Blij mee, want volgens de verloskundige mag ik in totaal niet meer dan 8 aankomen omdat ik al overgewicht heb.... ben benieuwd hoe dat me zal vergaan.
Ik ben nu 30.3 weken zwanger en in totaal (incl ivf, daar kun je 1 of 2 kilo van aankomen) nu 10 kilo aangekomen. In het begin ging het superhard. Ik dacht dat ik tonnetje rond zou worden maar de laatste acht weken ben ik maar 1,5 kilo aangekomen, terwijl er in mijn eetpatroon niet echt iets veranderd is. Baby groeit ook gewoon goed.
24 weken en nu +3 kg Start gewicht was 56 kg en ik ben 1.73 m. En ik eet niet maar ik vreet! De 3 kg is wel van de laatste 4 weken want tot die tijd kwam ik steeds niks aan maar ben dan ook veel ziek geweest
Beide keren op 40 weken: +6 kg (toen dus 64 kg bij 1.64m) Beide 4000 gram. Nu met 9 weken nog keurig 56 kg. Ik hoop dat het zo zal gaan: na bevalling meteen weer goed gewicht.
Vanmorgen eens op de weegschaal weer gestaan. Dacht dat ik veel en veel meer aangekomen was. Sta nu op + 1,8kg met 12,5 weken.
zo wat een mooie gewichten bijgekomen dus niet zeuren over wat lees ik 4 kilo bij en ik moet meer sporten ... hier nu 27 kilo met 33 weken nou shit happens en nee niet van het eten
Ik heb mijn weegschaal weggestopt. Stond er elke dag op en dat is totaal onnodig. Ik let liever op wat ik in mijn mond stop dan op wat er op de weegschaal staat, heb ik besloten. Laatste keer wegen was bijde vk met 20 weken: 4 kilo er bij sinds startgewicht (Startgewicht was 73kg bij 1.78m). Joma je hebt helemaal gelijk, shit happens, en je bent zwanger en de een komt dan weinig aan en de ander weer wat meer. En zo komen ze aan gemiddeldes, maar dat wil helemaal niet zeggen dat het een per se beter of slechter is dan het ander!
Hier met 24wk 8/9 kilo aangekomen.. Vind het zelf best veel. Mja hopen dat het niet zo hard door blijft gaan. En moet zeggen dat mn tieten ook behooooorlijk gegroeid zijn, dus daar zal ook wel een deel van t gewicht aan hangen