ja precies is ook zo hoor .. hier gaat bij mij ook niet op ieder pondje gaat door het mondje want ik let bewust op wat ik eet en daar let ik ook op dat is het beste dan op die weegschaal te letten... bij mijn dochter was ik er 40 kilo aangekomen dus ik weet dat het er weer in zat.. en dat ik straks weer mijn best moet gaan doen want in dit lichaam met die kilo, wil ik niet verder erna... en komt wel goed bij mij dochter ook weer alles (wel met moeite echt lijnen en sporten) eraf gekregen... zolang je doorzettingsvermogen heb komt dat goed
7,5 kilo met 32,5 week. Bij dochter bijna 20 kilo bij 38,6. Dat ga ik dit keer niet halen. Overigens had ik het toen wel echt nodig. 2 weken na de bevalling moest ik nog 2 kilo en na een paar weken zwom ik in mijn kleding. Lang leve bv.. Ahum.
21 weken - 7,5 kg door misselijkheid 8,5 kg afgevallen, inmiddels minder misselijk en weer een kg erbij.
23 weken en 4,5 kilo aangekomen. Morgen naar diëtist (heb al overgewicht dus wil niet teveel aankomen)
22+2 en 7 kilo erbij Zou graag doen alsof het bij mij ook niet komt door meer snoepen.. Maar weet zeker dat er daar een paar kilo van bij zitten! Heb gewoon continue zo'n trek.. En niet altijd in de meest gezonde dingen helaas
wauw wat komen veel dames hier weinig aan zeg! Ik ben t/m de 16e week misselijk geweest.. Tot aan de 13e a 14e week 3 kg afgevallen. Deze zaten er rond de 16e week wel weer aan, omdat het spugen toen wel wat afnam.. vanaf 16e week tot nu (21w) 5 kg aangekomen Gaat nu opeens wel erg snel.. weet niet of het komt omdat ik t/m 16e week echt weinig at en nu wel behoorlijk wat.. Ik snoep niet heel veel, maar eet wel 5 a 6 boterhammen per dag (en tsja ook wel paar met hagelslag..), warm eten normaal en tussendoor fruit en sultana koekjes.. Verder drink ik veel water en thee.. Voordat ik zwanger werd at ik s morgens yoghurt en tussen de middag 2 boterhammen. Dus van 2 boterhammen op een dag naar 6 is misschien ook wel erg veel verschil.. mja 5 kg in 5 weken.... hoop dat de getallen op de weegschaal nu wat minder snel gaan stijgen! 5 kg aankomen voor mijn zwangerschapsduur is niet heel erg veel volgens mij, maar maak me nu wel zorgen omdat dat in zo'n korte tijd gegaan is!
18 weken en nog niets aangekomen, ik ben ook wel een heel stuk gezonder gaan eten dan dat ik normaal deed dus misschien dat dat invloed heeft..Als ik niet zwanger was zou ik misschien wel afgevallen zijn?
22.4 en eerst 9 kilo afgevallen. Daarna 5 bij gekomen. Dus nu -4. Woman, hier nog 1. Tot week 17 nauwelijks kunnen eten. Toen was de misselijkheid een stuk minder en had ik hongerrrrrrr. Ik at ook zo 6 boterhammen. en in no time zat er 5 kilo aan. Nu sta ik alweer 3 weken stil omdat ik op dieet ben wegens zw-suiker. Ik mag dus smiddags niet meer dan 2 boterhammen. En tja, dat is dus wel te zien op de weegschaal.