36 wkn, ten opzichte van startgewicht +9 kg, ten opzichte van wat ik afviel de eerste 10 wkn in de zwangerschap +18 kg
28 weken en 9 kilo. Valt me op dat ik wel meer gewichtstoename in de lijst zie in vergelijking met enkele weken geleden. Zijn er toch meer die aankomen tijdens als zwangerschap als afvallen gelukkig
34 weken +14 kg voor 1.76 en 67 kg startgewicht. Ik ben benieuwd hoe lang het straks duurt voor dat het eraf is. Alle extra zit in mijn benen en billen....
Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en 21 kg bijgekomen Heb echt een mega buik en hou enorm veel vocht vast, want zit qua broeken nog steeds in maat 40, net als voor de zwangerschap dus is toch vreemd Ik eet ook echt niet veel meer dan vroeger, snoep wel iets meer maar geen grote hoeveelheden want dat lukt ook niet omdat de kleine op mijn maag drukt, na de bevalling maar flink eraan werken om dat gewicht weer eraf te krijgen want wil snel mijn eigen kleding weer aankunnen.
17 weken en nog steeds mijn eigen gewicht. Ene keer wat eraf en dan weer stabiel. Pas zelfs mijn eigen broeken nog terwijl ik toch echt al Eem buikje heb. ( draag naar voren, niet de breedte)
24 weken controle gehad dus weer op de weegschaal gestaan: in totaal 6kg bijgekomen nu. Waarvan 2 kilo in de laatste vier weken, maar dat was normaal volgens de vk. Volgens mij groei ik netjes gestaag volgens schema
Ik doe mee! Startgewicht: 66 kg 12 wkn: 72 kg 17 wkn:74 kg Gelukkig laatste weken veel minder aangekomen. Hou wat vocht vast en groeide heel snel. Gewicht zit 'm echt in en rondom mijn buik, pas gelukkig gewoon nog dezelfde maat als voor de zwangerschap, alleen die buik zit in de weg, hihi.