ik ben bijna 17 weken en 4 kilo erbij Ik zit veel meer dan voor heen door bekken klachten helaas maar eet ook wel wat meer dan anders.. vooral ontbijt en lunch..
Iets over de 34 weken en zo n 3 tot 4 kilo erbij, donderdag weer wegen. Ben benieuwd mijn buik is hard gegroeid en de laatste weken eet ik echt veel meer
23 weken + 6 kg... Als ik hier zo lees best veel! :S Het gaat nu opeens ook heel snel. Ik was tot 17 weken niks aangekomen dus reken maar uit
Ik startte met overgewicht, 108 kilo. week 9: -3 vanwege misselijkheid week 12: -2 Week 20: terug op startgewicht.
Niet vergelijken hoor, de dames die bij 40 weken nauwelijks zijn aangekomen, hebben hun vetreserves gebruikt (inclusief dat er afvalstoffen vrijkomen die bij de baby terecht zijn gekomen) dan beter wat extra dan te weinig
13 weken en -5 kilo... (start: 61,5 kilo en nu 56,5) Ochtendmisselijkheid was bij mij duidelijk een understatement
Ben nu 16 weken en nog niets aangekomen, blijft nu nog gelijk. (gelukkig want ik heb al overgewicht en was net 17 kilo afgevallen voor ik zwanger werd!)
Ik zit nu op bijna 16 kg en in mijn 35e week. Vind het best wel veel en heb mij heel m'n zwangerschap zorgen gemaakt om de kilo's Met mijn bmi zou ik tussen de 12 en 17 kilo aankomen, aldus de vk.
ik heb maandag kunnen merken dat het soms niets zegt gedurende je zwangerschap hoeveel je totaal aankomt, dat je echt pas op het einde weet hoeveel je totaal bent aangekomen. in het begin heel misselijk geweest, toen afgevallen. daarna in 2e trimester superveel aangekomen (1x in 4 weken tijd 5 kilo, andere keer in 4 weken 4 kilo) ik schrok me dood, dacht.. nou lekker dan, als dit zo doorgaat eindig ik als een walrus. Je zag het echter totaal niet aan me, alles zit in mn buik en in mn borsten. ging ik maandag naar de VK, bleek ik 1 kilo te zijn afgevallen tov 3 weken geleden. zo zie je maar weer, ik zag er helemaal tegenop om op de weegschaal te gaan staan om er weer 4 kilo bij te zien, en toen was ik opeens 1 kilo minder. zit in mijn laatste trimester, eet gewoon exact hetzelfde als als die maanden daarvoor (met snoepen erbij), en baby neemt gewoon nu alles en nog een klein beetje extra blijkt. daarnaast hoorde ik van iemand anders dat ze 20 kilo was aangekomen tijdens de zwangerschap en door borstvoeding in een paar maanden tijd meteen weer op haar oude gewicht zat. ze is zelf nu heel smal, je kan je niet voorstellen dat daar ooit 20 kilo extra aanzat tijdens een zwangerschap (2 zwangerschappen en een paar jaren later nu)
Jeetje wat komt er bij iedereen weinig bij! Nu 28 weken en er is bij mij al 13 kilo bij gekomen. Niet dat je echt kan zien waar het gebleven is, denk vooral mn benen.