Wat een verschillen.. hoop deze zwangerschap niet zo veel aan te komen. Vorge zwangerschap 23 kg . Chocolade, koeken en taart verbod hiero
16 weken +1,5kg Op zich wel heel mooi, maar die is er op een kleine week bij gekomen, gelukkig nu weer redelijk stabiel...
Ik ben nu 13.4 weken en ik ben nog steeds rond de 60 kilo. Soms iets er boven soms iets er onder. Maar dat is nog steeds het zelfde als voor me zwangerschap.. Ik probeer gewoon het zelfde te eten, alleen soms lukt dat niet omdat ik van dat eten dan misselijk word. Maar dat komt straks allemaal vanzelf wel! En anders moet ik straks maar heel veel zure matjes en chocola eten haha. Dat is het enigste wat nog smaakt
Morgen 35 weken en bijna 5 kilo erbij, heb me afgelopen donderdag gewogen bij de vk. Ik had zelf iets meer verwacht ik eet echt als een bootwerker Ik heb de groeiecho gehad en de kleine zit netjes in het gemiddelde dus dan zal het wel goed zijn denk ik zo
Ik ben 24weken en 3 dagen. Ondertussen ben ik 3kg aangekomen. Valt me echt op dat er een groot verschil is. De ene is afgevallen de andere is het 3 dubbel bij gekomen.
Vandaag 40+5 wkn en 21 kg aangekomen. Waarvan heel veel vocht is. Stond heel lang op +15 kg tot de laatste 2 weken.