pffffff. 2 weken geleden gemeten en toen was ik 5 kilo aangekomen. Nu op 22 weken en 3 dagen gewogen.... zit al over de 100 (had startgewicht 92,5 dus dat is opzich niet raar) Maar ben dus al 8,5 aangekomen!!!! Lijkt mij wat teveel??
Bijna 29 weken en zit op +13 helaas. Mijn bmi was al 27 dus hoop dat het niet te veel meer uit de hand loopt.
9+3.. Momenteel -1/1,5kilo. Gelukkig niet door t overgeven, maar denk door t minder snoepen 's avonds omdat ik als erg vroeg in mijn nest lig
Ik was met 15 weken 2 kilo aangekomen. Nu een paar dagen ziek geweest en dus met 16 weken weer op mijn start gewicht. Bij de vorige in totaal ruim 20 kilo aangekomen dus ben hier stiekem wel bij mee. Is het ziek zijn tenminste nog ergens goed voor geweest.
Inmiddels 26+4 en +10kg op de teller. Hiervan bestaat er sowieso een flink deel uit vocht wat er ineens bij kwam vorige week.
Ene week is er een kilo aan, week er op is het er weer af. Sta nog steeds op 0 kilo. Eerst 9 er af, nu weer 9 er bij met 27 weken. Hoop eerlijk gezegd dat het hier bij blijft. Bij de eerste 12 kilo aangekomen waarvan ik er 9 kwijt was na 2 weken. De overige 3 kilo bleef plakken.
18 weken en 1 kilo aangekomen.. Ben er erg blij mee aangezien ik bij m'n zoontje ruim 25kg aangekomen is en er 10 is blijven plakken
Tijdens de eerste 23 weken 9 kg afgevallen door de misselijkheid. Nu bijna 27 weken zwanger en is er 3 kg aangekomen dus sta nu op -6
Ruim 16 weken zwanger en 1,3 kilo aangekomen. Ik hoop dat het in dit tempo blijft gaan. Zo ging het de vorige keer en ik was binnen 3 weken weer op mijn oude gewicht. Heel fijn aangezien ik tijdens de zwangerschap ook aardig wat prednison moet gebruiken. Dubbel op dus
Hier 10 kilo afgevallen in de eerste 12 weken, sinds toen ben ik 7 kilo aangekomen en ben nu 30 weken zwanger. Sta dus op -3 op het moment
32 weken en + 11 kg. Geen idee waar het allemaal zit want zo groot is mijn buik niet maarja.. Mijn motto blijft maar: de kleine zal het nodig hebben