Bij de 17 weekse controle maar 1 kilo aangekomen. Donderdag mag ik weer voor controle en ben benieuwd...
Ik was de laatste zwanger schap 25 kilo aangekomen helaas!! Eerste ruim 30! Ik baal, blijkbaar houdt mijn lijf alles vast als ik zwanger ben. Bijna 7 weken terug bevallen en 'maar' 12 kilo kwijt!! Grrr!! Na de eerste ben ik trouwens alles kwijtgeraakt uiteindelijk!!
Zekerweten...ik ben nu bijna 9 kg aangekomen en baal als een stekker! Ik probeer dus toch maar wat koolhydraten te minderen.
Tsja, ik ben bij de eerste 23 kilo aangekomen en nu nog net geen 5. Ik eet hetzelfde, echt veel, maar er is in mijn lijf blijkbaar iets anders aan de gang waardoor ik nu niet zo reageer op koolhydraten. Als ik niet zwanger ben, dan eet ik nauwelijks koolhydraten, dus mijn lichaam is het ook niet gewend ofzo. Wat ik wil zeggen is als je lichaam vraagt om koolhydraten (wat nu bij mij heel erg is), eet ze dan. Natuurlijk wel zo gezond mogelijk, goed brood, noten, groenten, fruit.
Ja ik bij de eerste zwangerschap! Heb me op een gegeven moment gewoon niet meer gewogen maar ben toen zeker 25/30kg aan gekomen, er is toen 10 blijven plakken Let nu extra op en zorg ervoor dat ik veel beweeg. Ik wil eigenlijk iets onder mijn startgewicht uitkomen straks na de bevalling van de 2e.
Startgewicht 68 Nu (bijna 24wk) +2 Maar ik was voor deze zwangerschap al een paar kilo aangekomen door miskramen/zwangerschappen/hormoonschommelingen. Oorspronkelijke gewicht voor die ellende was 65kg.
37w4d en +14kg. Mooi gemiddeld volgens VK. Wetende dat de beeb bijna 4kg zal wegen komt het wel goed deze keer denk ik. Hopelijk de extra kilootjes van de vorige zwangerschap er ook af deze keer
30 weken: 6 kilo. Blij mee. Doe mijn best om het goed onder controle te houden (dmv gezond eten en bewegen) Bij eerste 20 kg aangekomen maar had al overgewicht.
Ik ben nu in totaal op net geen 40 weken 16kilo aangekomen. Maar de laatste 3 weken is het vooral door het vocht.