Ik startte met overgewicht, 108 kilo. week 9: -3 vanwege misselijkheid week 12: -2 Week 20: terug op startgewicht. week 25: +2
Bijna 17 weken en deze week eindelijk weer wat aangekomen! Ik zit nu op mijn startgewicht (dus eigenlijk nog steeds +0kg)
29+ weken en gestart op 53kg nu 56kg dus + 3kg! Ik ben god enorm dankaar om zijn mildheid . De baby weegt 1kg245. Ik heb geen idee wat de placenta en het vruchtwater weegt. Ik veronderstelt dat alles in zijn geheel zo een 3kg zal wegen.... Veel plezier en genot allemaal tijdens jullie zwangerschap!
30 weken en nu 82 kg, begon op 73 dus 9 kilo erbij. Ik vind het netjes van mezelf! Vorige zwangerschap in totaal 13 kg erbij geloof ik, dus ik heb nog tien weken voor 4 kilo haha. Komt volgens mij nog redelijk uit ook, als ik op dezelfde lijn blijf aankomen tenminste
8 kilo.. Baal als een stekker had wel wat meer moedervetjes gewild. Omdat ik van de bv bij mijn dochter gigantisch af viel (iedereen vroeg na een paar maanden gaat het wel goed met je etc.). Bij mijn dochter was ik bijna 20 kilo aangekomen..