Bijna 34 weken en 4 kg aangekomen. Waarvan 2 door de vocht. Merk nu echt als ik een dag minder drink, ik een kilo of twee aankom, die er na een paar dagen ook vaak weer af zijn..
Ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen als je het optelt bij mijn startgewicht. Maar ben in de eerste maanden ook 3 kilo afgevallen.
Mijn verloop: 20 weken + 5 kilo (tot 17 weken platgelegen en steeds iets moeten eten om overgeven voor te blijven) 21 weken: 5,5 kilo 22 weken: 6,9 kilo 23 weken: 7,4 kilo 24 weken: 8,1 kilo 25 weken: 8,4 kilo 26 weken: 9,3 kilo 27 weken: 9,2 kilo 28 weken: 10,2 kilo 29 weken: 10,3 kilo Ik vind het prima zoals het is. Jammer van die 5 kilo met 20 weken, maar het is niet anders. Wat me wel opvalt is hoewel ik gewoon gezond eet en de ene week niet meer dan de andere, het gewichtsverloop met sprongen gaat. Ik denk dat ik op een kilo of 16-17 uit ga komen.
Nu ruim 28 weken en +6. De laatste pagina's vertekenen wel een beetje denk ik, aangezien de meeste dames zo weinig zijn aangekomen. Doorgaans kom je iets meer aan. Ik ook overigens, eerste zws 23 kilo erbij en nu pas 6, dus laat ik op 12 ofzo uitkomen. Dan ben ik spekkoper.
bijna 12 weken en 4 kilo aangekomen. Maar kan morgen ook ineens weer een kilo eraf zijn. Ik vond het nogal veel maar ik ben ook gestopt met roken. Voordat ik zwanger was at ik pas rond 13:00 een cracker ofzo en verder niet veel soeps meer tot het avond eten. Nu ontbijt en lunch ik elke dag! Veel meer regelmaat en veel fruit!
Bijna 36 weken en 13 kg. Geen problemen mee, heb een mooi buikje en de kleine wordt bij 40 weken op 3,5 kg geschat
13+6 en -6 kilo. Waarschijnlijk door mn nieuwe baan (veeeel beweging), meer beweging in het algemeen en (nog meer) letten op gezond eten. Vk was er iig niet ongerust over